Mega Student - Bucuresti

Angajator: Mega Image
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017

    Candidatul ideal:

    • excelente abilitati de  comunicare si relationare cu clientii;
    • orientare spre client;
    • abilitatea de a gestiona conflicte;
    • capacitatea de solutionare a problemelor in situatii de stres sau sub presiune;
    • capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor.
    • cunostinte foarte bune de limba romana;

    Alege postul care ti se potriveste:

    Responsabilitatile unui Casier

    • Incasarea contravalorii produselor vandute;
    • Aprovizionarea caselor de marcat, numararea banilor;
    • Expunerea vizibila a produselor;
    • Urmarirea termenelor de valabilitate a produselor;

    Responsabilitatile unui Lucrator comercial:

    • Aprovizionarea si aranjarea marfii pe raioanele din cadrul magazinului conform standardelor de calitate ale companiei si in vederea satisfacerii nevoilor clientilor;
    • depozitarea, manipularea, expunerea vizibila a produselor,
    • urmarirea termenelor de valabilitate a produselor,
    • aprovizionarea caselor de marcat, numararea banilor;
    • mentinerea relatiei cu clientii in cadrul magazinului.

    Responsabilitatile unui Consilier clienti

    • Indruma si consiliaza clientii in alegerile de cumparaturi;
    • Ofera informatii clientilor si raspunde solicitarilor acestora;
    • Face recomandari de produse clientilor, pe baza cunoasterii sortimentatiei existente;
    • Solutioneaza reclamatiile clientilor;
    • Analizeaza satisfactia  acestora cu privire la modul in care sunt tratati de catre personalul magazinului;
    • Informeaza clientii cu privire la campaniile promotionale si a actiunilor de sustenabilitate in care compania este implicata;
    • Colaboreaza cu seful de magazin in vederea solutionarii cererilor/reclamatiilor clientilor;
    • Ofera suport si indrumare angajatilor din magazine in directia orientarii catre client;
    • Monitorizeaza nivelul orientarii catre client a personalului din magazine, inclusiv a personalului de paza;
    •  Se asigura in permanenta ca sunt suficiente case deschise;
    • Realizeaza rapoarte  zilnice cu privire la subiectul, numarul si statusul reclamatiilor gestionate, pe care le trimite subdepartamentului Relatii Clienti;
    •  Informeaza  seful de magazin  despre orice solicitare a clientilor, atat a celor solutionate cat si a celor ramase nesolutionate si cauta solutii pentru remedierea acestora;
    • Colaboreaza cu departamentul Relatii Clienti (Marketing) ori de cate ori este necesar;
    •  Colaboreaza cu reprezentanti ai departamentelor de la sediul central pentru a obtine informatiile necesare transmiterii raspunsurilor la solicitarile clientilor;
    • Colaboreaza cu seful de magazin in privinta gestionarii reclamatiilor dificile , avand posibilitatea de a oferi clientilor produse, in scopul remedierii situatiilor intampinate (ex: produse neconforme standardelor de calitate, erori in scanarea produselor, etc) ;
    • Se implica in actiuni ale comunitatii, poate organiza evenimente pentru comunitatea din jurul magazinului sau (actiuni sociale, concursuri, etc), atat independent, cat si in colaborare cu alte departamente de la sediul central;
    • Face propuneri de imbunatatire a activitatii sale, vine cu idei noi si practici pentru folosul clientilor si implicit al magazinelor;

    Ce beneficii iti oferim?

    • Program de lucru adaptat nevoilor tale: Vi-Sa-Du, 20 de ore sau Sa-Du, 15 ore
    • Salariu atractiv;
    • Bonuri de masa;
    • Bonusuri de performanta;
    • Card de reducere in magazine;
    • Posibilitati de dezvoltare a carierei;