CONTROLOR FINANCIAR ACHIZITII

Angajator: REWE Romania - Penny Market
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 19.10.2017

    Obiectivele/Responsabilitățile funcției:
     

    · Oferă asistență Directorului Departamentului de Control și celorlalți angajați din cadrul echipei de control
    · Oferă asistență în materie de analiză/control Directorului Departamentului de Achiziții în raport cu contractele comerciale de furnizare, procedurile de achiziții, analizele rezultatelor
    · Monitorizează în mod continuu rezultatele financiare ale achizitorilor în legătură cu marja și bonusurile
    · Elaborează rapoarte ad hoc la nivel intern și extern

     

    Principalele sarcini:
     

    · Propune și monitorizează proiectele de îmbunătățire a fluxului de procese și a rezultatelor financiare ale departamentului de achiziții
    · Organizează întâlniri cu alte departamente ce colaborează cu departamentul de achiziții în vederea îmbunătățirii rezultatelor acestuia (vânzări, logistică, contabilitate)
    · Verifică contractele cu furnizorii și documentele din punct de vedere comercial
    · Analizează datele din rapoartele standardizate și din rapoartele create de acesta
    · Elaborează rapoarte pentru managementul intern și extern
    · Stabilește budgetul pentru principalii indicatori ai departamentului de achiziții (marjă, bonusuri) împreună cu managerii de achiziții și efectuează o monitorizare regulată
    · Stabilește împreună cu managerii de achiziții structura indicatorilor de evaluare a achizitorilor din punct de vedere financiar · Centralizează lunar rezultatele pentru bonusurile furnizorilor și realizează o analiză detaliată pe categorii
    · Dezvoltă instrumentele utilizate în cadrul propriei activități și în activitatea comună cu membrii echipei de achiziții
    · Oferă asistență în legătură cu măsurile de control al reviziilor externe și cu auditul financiar în cadrul departamentului de achiziții; dezvoltă orientări pentru măsurătorile primite și le monitorizează
    · Verifică pentru principalii furnizori bonusurile facturate de la achizitori
    · Analizează dezvoltarea stocului
    · Participă la întâlnirile periodice cu achizitorii cu privire la gradul de îndeplinire a obiectivelor
    · Monitorizează toți indicatorii suplimentari potențiali ce ar putea influența rezultatele aferente achizițiilor
    · Colaborează cu departamentul juridic cu privire la contractele cu furnizorii și problemele de colaborare
     

    Abilități personale:
     

    · Fire extrem de analitică și organizată
    · Dorință de afirmare și de soluționare a problemelor și conflictelor
    · Abilități bune de interacțiune și comunicare
    · Fire orientată spre rezultate
    · Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a da dovadă de un angajament peste medie
    · Fire inovatoare și proactivă
    · Capacitatea de a lucra independent și gândire analitică
    · Persoană atentă la detalii
    · Responsabilitate și precizie
    · Cunoștințe bune de Excel, Acces; cunoștințele privind bazele de date SQL reprezintă un avantaj.
    · Cunoștințe bune de limba engleză; limba germană reprezintă un avantaj.

    Beneficii:


    · Asigurare medicala privata;
    · Transport asigurat;
    · Masa de pranz asigurata;
    · Posibilitati multiple de dezvoltare si invatare in cadrul companiei.