Collection Officer ( Call – Center Vodafone Bucuresti)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Officer ( Call – Center Vodafone Bucuresti) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Abilitati dovedite de negociere
    -Putere de convingere
    -Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala
    -Atentie la detalii
    -Disponibilitate in relatia cu clientii interni si externi
    -Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru
    -Orientare catre rezultate
    -Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-conversational
    -Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim Call Center reprezinta un avantaj
    -Diploma Bacalaureat
    -Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook
    -Atitudine pozitiva si orientata catre client
    -Disponibilitate de a lucra in ture, part-time

    Responsabilitati

    • Recuperarea sumelor restante datorate de clienţi, conform termenelor si procedurilor departamentale, acţionand politicos si eficient.
    • Contactarea clientilor restantieri in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite.
    • Instruirea clientilor in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata. Propunerea de variante de achitare a restantelor;
    • Preluarea apelurilor si informarea clientilor despre facturi, cicluri de facturare si alte detalii aferente, aplicarea tehnicilor de recuperare a datoriilor si mentinerea standardului de calitate stabilit;
    • Prelucrarea reclamatiilor clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate problemele din sfera sa de competenta;
    • Pastrarea legaturii cu alte departamente in vederea transmiterii reclamatiilor sau cererilor clientilor care nu pot fi rezolvate in departamentul Collection.
    • Tine evidenta interacţiunilor sale cu clientul, pentru o mai buna satisfacere a cerinţelor acestuia cu ocazia intervenţiilor viitoare;
    • Se ocupa de clienţii care doresc sa rezilieze contractul de abonat.

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - Program de training platit (2/3saptamani);
    - Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie multinationala;
    - Posibilitati reale de dezvoltare profesionala;
    - Program flexibil de 8/6 ore/zi;
    - Oferta financiara (salariu fix) si mediu de lucru atractiv;
    - Telefon + abonament nelimitat din partea companiei.