Operator Helpdesk

Angajator: Printec Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2017

    1. Acordarea de suport tehnic prin telefon si e-mail clientilor interni si externi: 

    - preluarea, inregistrarea, diagnosticarea si rezolvarea apelurile telefonice; 
    - ofera consultanta tehnica in vederea solutionarii problemelor hardware si software semnalate de catre client; 
    - raporteaza problema catre alte departamente implicate;
    - urmarire rezolvare incidente. 

    2. Organizeaza interventiile ce presupun deplasarea on site: 

    - transmite spre rezolvare inginerilor de service problemele care necesita interventie la client; 
    - realizeaza interfata intre client si echipa de interventie pana la solutionarea problemei semnalate.

    Cerinte
    - experienta profesională de minim 1 an pe o poziţie de operator help desk/call center
    - studii medii sau superioare;
    - limba engleza - nivel mediu;
    - cunostinte Microsoft Office;
    - abilitati tehnice;  
    - rezistenta la stres; 
     

    Oferta:

    - Contract de munca pe perioada nedeterminata.
    - Dezvoltare intr-o firma multinationala.
    - Pachet salarial echilibrat.
    - Bonuri de masa.