Junior Business Analyst

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Bachelor or Master Degree in Business Administration, Finance, Statistics, IT or Computer Science

    Typically 1-2 years of experience working with data and statistical models

    Outstanding verbal and written communications skills in English and Romanian

    Microsoft Excel Proficiency; VBA and SQL skills preferred

    Ability to translate technical terms and explanations into business language and vice versa

    Ability to manage multiple priorities, and assess and adjust quickly to changing priorities

    Rigorously focused on quality and detail

    Responsabilitati

    Ensures delivery of recurrent and ad-hoc reporting requests as per agreed timelines and quality standards.

    Identifies, models and validates data points suited for reporting needs and aligned with the pricing processes.

    Creates clear and concise definitions for all the in scope metrics, reports and dashboards.

    Ability to adjust in a communicative way to the audience of the reports.

    Alte informatii

    Job code: 101017AB