Customer Engagement Specialist - Romania

Angajator: The KPI Institute
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    The KPI Institute is a research institute specialized in business performance. It operates research programs in 12 practice domains, ranging from strategy and KPIs to employee performance and from customer service to innovation performance. Insights are disseminated through a variety of publications, subscriptions services and through a knowledge platform available to registered members. Support in deploying these insights in practice is offered globally through training and advisory services.

    The KPI Institute is considered today the global authority on Key Performance Indicators (KPIs) research and education. It developed the first KPI Management Framework and operates www.smartKPIs.com, the result of the research program dedicated to documenting and cataloguing how KPIs are used in practice, an online portal containing the largest collection of documented KPI examples.

    Some business facts about The KPI Institute:

    • 12+ years spent on researching KPI best practice;
    • 250+ research reports published to date;
    • 6 continents on which we deliver trainings;
    • 13 global partner organizations;
    • 35 countries where we delivered educational programs.

    Some friendly facts about The KPI Institute:

    • Flexible working hours;
    • Young and enthusiastic working environment;
    • A work environment that rewards innovative ideas;
    • Fixed monthly rate and performance bonuses.

    Cerinte

    Ești candidatul ideal, dacă:

    • Ai studii superioare;
    • Ai minim 1 an experiență în vânzări, de preferat vânzări de tipul B2B;
    • Ești pasionat de interacțiunea cu oamenii, sociabil și cu o abordare directă înspre obținerea rezultatelor;
    • Ai abilități de negociere și persuasiune, precum și abilitatea de a gestiona refuzuri;
    • Cunoaști limba engleză la un nivel avansat, atât în comunicarea scrisă, cât și orală;
    • Ești utilizator avansat al produselor Microsoft (Windows, Excel, PowerPoint, Outlook);
    • Deșii cunostinte minime de utilizare a platformelor CRM;
    • Ai experiență în utilizarea platformelor de socializare (Twitter, Facebook, LinkedIn);
    • Ai experiență în dezvoltarea de rapoarte și statistici atât pentru nivel operațional, cât și strategic.

    Responsabilitati

    • Cercetarea posibilelor surse de identificare a prospecților și analizarea potențialul de conversie a acestora;
    • Inițierea și menținerea relației cu clienții și prospecții;
    • Contactarea zilnică și în mod activ a clienților prospecți si potențiali din baza de date prin mijloacele agreate (telefon, e-mail, LinkedIN);
    • Identificarea nevoilor clienților și adaptarea permanentă a ofertelor către aceștia;
    • Se asigură de crearea, întreținerea și extinderea unei comunități de profesioniști pe platformele de Social Media (LinkedIn, Twitter);
    • Postarea periodică pe diferite rețele de socializare profesionale, portofoliul de produse și servicii;
    • Executarea de campanii de vânzări pentru cursurile în sistem deschis din calendarul de cursuri și conferințe;
    • Comunicarea cu departamentele și diviziile organizației pentru îndeplinirea activităților zilnice și a cererilor ad-hoc.

    Alte informatii

    The KPI Institute Romania oferă soluții în domeniul managementului performanței la nivel strategic, operațional și individual, și totodată cursuri de formare profesională dedicate sprijinirii organizațiilor în implementarea riguroasă a indicatorilor de performanță.