Controlor de Gestiune - TIMISOARA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune - TIMISOARA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    - Studii economice;
    - Experienta minim 2 ani in acest domeniu;
    - Experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj major;
    - Cunoasterea limbii franceze / engleze – constituie avantaj.

    Responsabilitati

    - Contribuie la realizarea rezultatelor magazinului, masurarea si controlarea lor;
    - Efectueaza raportari care sa reflecte situatia economica a magazinului;
    - Realizeaza audituri operationale;
    - Urmareste bugetele de investitii ale magazinului;
    - Elaboreaza bugete;
    - Asigura controlul bugetelor si a planului de activitati;
    - Organizeaza si supravegheaza inventarele magazinului.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (82)