Manager Departament Produse proaspete/Produse Larg Consum/ Non Alimentar - TIMISOARA

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Productie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent in 16 tari, cu peste 900 hipermarketuri si aproape 330.000 de angajati. Auchan Retail detine si alte canale de retail: supermarketuri, proximitate si comert online.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, in cartierul Titan, iar in prezent Auchan Romania numara 33 de hipermarketuri si 10.000 de angajati.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta relevanta in domeniul comertului (peste 3 ani);
    Cunoasterea limbii franceze constituie un avantaj;
    Orientare catre client, rezistenta la stres;
    Viziune globala, capacitati dezvoltate de comunicare;
    Abilitati de coordonare si management al echipei.
    .

    Responsabilitati

    - Asigura existenta gamelor de produse definite in magazin;
    - Insoteste efectiv si in mod formal managerii de segment in activitatea lor;
    - Garanteaza calitatea procesului de recrutare;
    - Angajeaza, integreaza, formeaza si evalueaza echipele;
    - Planifica procesul de detectie a angajatilor cu potential de evolutie;
    - Realizeaza urmarirea si pilotarea indicatorilor de resurse umane ai departamentului si asigura respectarea obiectivelor stabilite la nivel de magazin;
    - Joaca un rol activ in coeziunea echipei, mentine o ambianta colegiala si constructiva in echipa din subordine;
    - Organizeaza activitatea zilnica a segmentelor, asigura repartizarea angajatilor pe segment, controleaza eficacitatea muncii in echipa;
    - Respecta si asigura respectarea prevederilor contractului colectiv de munca, a regulamentului intern, a normelor de igiena, a normelor de protectie a muncii si PSI, a normelor de securitate si a politicii si a valorilor companiei;
    - Mentine relatii permanente cu toate departamentele si serviciile companiei pentru a-si indeplini misiunea;
    - Este responsabil de politica de pret;
    - Este responsabil de urmarirea monitorizarii preturilor si gamelor pe piata;
    - Garanteaza imbunatatirea rezultatelor si realizarea obiectivelor;
    - Asigura adaptarea cheltuielilor cu personalul la volumul activitatii.