Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HR Gold active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: HR Gold
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.

    Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.

    Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare sau in curs;
    Minimum 2 ani experienta intr-un rol similar;
    Cunostinte de limba engleza nivel mediu-avansat;
    Excelente abilitati de comunicare;
    Capacitate analitica si atentie la detalii;
    Experienta pe un post similar intr-un IFN sau institutie bancara, reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Pentru clientul nostru, o institutie financiara non-bancara, recrutam Asistent Manager – Bucuresti.

    Responsabilitati:

    - Preluarea corespondentei transmisa prin posta, electronic sau fax;
    - Distribuirea corespondentei personalului caruia i-a fost repartizata;
    - Expedierea corespondentei produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
    - Redactarea scrisorilor sau raspunsurilor la scrisori, la indicatia directorului general;
    - Urmarirea asigurarii transportului de la aeroporturi a colaboratorilor – persoane straine, precum si cazarea lor;
    - Asigurarea activitatilor de protocol in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
    - Tehnoredactarea materialelor produse de serviciile functionale;
    - Asigurarea stocului de produse de protocol, igiena, birotica etc;