Office Manager & Junior HR

Angajator: Fly Go Voyager
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    -Atitudine pozitiva
    -Fire responsabila, organizata, punctuala, dinamica si comunicativa
    -Cunostiinte operare PC ( pachetul Microsoft Office: Word, Excel, Power Point)
    -Cunostiinte avansate de limba engleza
    -Cunostiinte de limba italiana constituie un avantaj

    Responsabilitati

    -Desfasurarea activitatilor de receptie
    -Suport administrativ pentru toate departamentele companiei (ex: intocmire de rapoarte, contactarea candidatilor, revizuire CV-uri, programari interviuri, etc.)
    -Centralizarea si comandarea necesarului de consumabile (birotica, papetarie si protocol)
    -Elaborarea si redactarea de documente
    -Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
    -Participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
    - Pastreaza legatura cu furnizorii existenti pentru comenzi/sesizari
    -Identifica oferte si furnizori noi in vederea optimizarii costurilor
    - Pastreaza legatura cu departamentul legal si cel al resurselor umane

    Alte informatii

    -Posibilitatea de a lucra in cadrul unei companii de turism, intr-o echipa tanara si dinamica
    -Posibilitatea de a acumula experienta in domeniul resurselor umane
    -Acces in sala de fitness existenta in cladire
    -Zile de concediu anual pana la 25 de zile pe an in functie de vechime
    -Vitamin Bar Day - o zi pe saptamana cu fructe
    -Avantaje, reduceri la pachetele turistice