Sales co-worker

Angajator: S.C. IKEA Romania S.A.
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017

    Cunoştinţele, abilităţile şi experienţa ta includ:

    Experienta in vanzari minimum 1,5 ani.
    Studii superioare
    Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune cu clientii.
    Orientare catre identificarea nevoilor clientilor.
    Interesat de decorarea locuinţelor şi viaţa de zi cu zi de acasă a oamenilor.
    Pasiune pentru produsele pe care le vinzi şi capacitatea de a învaţa în mod activ despre caracteristicile şi avantajele acestora.
    Flexibil faţă de stilurile de lucru şi deschis la schimbări.
    Capacitatea de a prioritiza şi organiza munca, pentru a utiliza în mod eficient timpul de care dispui.
    Adaptabilitate de a lucra in cadrul echipelor mari si diverse.
    Entuziasm si dorinta de dezvoltare.
    Cunoştinţe de limbă engleză - nivel mediu şi abilităţi de operare PC - nivel mediu.
    Disponibilitatea de a lucra în ture de lucru si in weekend-uri.

    DESPRE LOCUL DE MUNCĂ

    Sarcina principală a unui angajat IKEA este aceea de a maximiza vânzările şi profitabilitatea în domeniul său de responsabilitate, utilizând cunoştinţele IKEA despre gama de produse, condiţiile de pe piaţa locală şi nevoile clienţilor. Nicio altă funcţie din magazinul IKEA nu este mai directă în ceea ce priveşte contactul cu clienţii. Împreună cu mii de colegi din întreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA – un concept care serveşte milioane de clienţi mulţumiţi în fiecare zi.

    Responsabilităţile tale vor include:

    Maximizarea vânzărilor şi a profitabilităţii, având grijă ca departamentul de care răspunzi să fie curat, organizat, complet aprovizionat, iar produsele sa fie semnalizate cu etichetele corecte.
    Te asiguri, de asemenea, că produsele sunt întotdeauna într-­o stare perfectă pentru a fi prezentate clientilor.
    Abordarea clienţilor intr-un mod cat mai profesionist şi consilierea acestora cu privire la cele mai bune soluţii pentru nevoile lor, cu scopul de a le oferi o experienta cat mai placuta la cumparaturi.
    Pregătirea departamentului tau pentru aprovizionarea stocului de marfa, utilizand sistemele PC de lucru specifice.
    Respectarea procedurilor si politicilor comerciale.

    CREŞTEM ÎMPREUNĂ

    Compania IKEA oferă un mediu de lucru interesant şi dinamic pe o piaţă globală. Deoarece suntem lider mondial în amenajarea şi decorarea locuinţelor, îţi oferim oportunităţi excepţionale de a creşte şi a te dezvolta împreună cu noi.