Guest Experience Leader
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.Vezi toate job-urile Guest Experience Leader active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | McDonald's in Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.01.2018 |
Remote work: | On-site |
De 28 de ani, McDonald’s este alături de clienții din România, le oferim produsele lor preferate și venim mereu cu inovații, deschidem restaurante noi, iar pe altele le transformăm într-un loc mai primitor și ne păstrăm promisiunea de a fi restaurantul preferat al clienţilor noştri.
In Romania, McDonald’s este lider al pietei restaurantelor, cu 97 de restaurante și 54 de McCafe în 29 de oraşe si primeste zilnic peste 200.000 clienti. Suntem alaturi de comunitate si investim constant in proiecte de educatie si sanatate si "Tinem familiile impreuna" prin intermediul Fundatiei pentru Copii Ronald McDonald.
Cu o echipă de peste 5.500 de angajați în România, McDonald’s are o cultură organizațională bazată pe integritate și diversitate. Avem colegi de toate vârstele și cu interese diferite și investim în traininguri pentru dezvoltarea abilităților de comunicare, lucru în echipă sau abilități specifice industriei alimentare. Punem preț pe angajații noștri și le oferim un program flexibil, diferite recompense prin campaniile naționale de motivare, variante prin care își pot mări veniturile prin sporuri de noapte sau de weekend, precum și posibilitatea de a avansa rapid în echipă.
- Excelente abilități de comunicare și prezentare;
- Studii medii finalizate;
- Adaptabilitate și orientare spre client;
- Atitudine pozitivă;
- Foarte bune cunostințe de limba engleză la nivel conversațional;
- Experiență de lucru pe o poziție similară (reprezinta un avantaj);
- Prezență plăcută, deschidere la nou, motivație.
- Intâmpină și salută clienții având abilitatea de a iniția conversații;
- Asistă în mod proactiv oaspeții în plasarea comenzii și în găsirea unei mese libere;
- Se asigură că oaspeții au fost serviți cu acuratețe și că sunt multumiți de calitatea și prospețimea produselor;
- Recunoaște, anticipează nevoile oaspeților, reacționează cu promptitudine și oferă ajutor în mod proactiv;
- Gestionează cu încredere solicitări sau întrebări din partea clienților interesați să afle diferite informații;
- Răspunde întrebărilor și solicitărilor adresate de oaspeți, în cunoștință de cauză și cu încredere în forțele proprii;
- Îi încurajează și pe ceilalți angajați ai restaurantului să-i urmeze exemplul în demonstrarea abilităților de impresionare a oaspeților, în orice moment al vizitei lor în restaurant;
- Interacționează în mod natural cu copiii și creează o atmosferă primitoare și prietenoasă pentru familii;
- Reprezintă un real ajutor pentru familiile cu copii (ajută cu tava, aduc un scaun pentru copil etc.);
- Sesizează hostessa pentru oferirea unui cadou pentru fiecare copil care ne vizitează sau oferă ei inșiși baloane sau fac sampling;
- Interacționează întotdeauna la finalul vizitei cu oaspetele;
- Expert în serviciul de impresionare și în crearea unor momente memorabile;
- Folosește pașii de recâștigare a unui client nemulțumit.
Beneficii:
- Pachet salarial 2700 lei (veniturile reprezintă salariul brut și valoarea tichetelor de masă);
- Programe de training și dezvoltare profesională;
- Program flexibil.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Guest Experience Leader (Responsabil Ospitalitate) Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Experience with German Hybrid | |
Vezi job-uri similare (304) |
Raporteaza eroarea la