Guest Experience Leader

Angajator: McDonald's in Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    A lucra alături de McDonald's înseamnă mai mult decât a avea un loc de muncă - toate calificările noastre sunt create astfel încât să dezvolte atât latura profesională, cât şi pe cea personală a angajaților

    Cerinte

    - Excelente abilități de comunicare și prezentare;
    - Studii medii finalizate;
    - Adaptabilitate și orientare spre client;
    - Atitudine pozitivă;
    - Foarte bune cunostințe de limba engleză la nivel conversațional;
    - Experiență de lucru pe o poziție similară (reprezinta un avantaj);
    - Prezență plăcută, deschidere la nou, motivație.

    Responsabilitati

    - Intâmpină și salută clienții având abilitatea de a iniția conversații;
    - Asistă în mod proactiv oaspeții în plasarea comenzii și în găsirea unei mese libere;
    - Se asigură că oaspeții au fost serviți cu acuratețe și că sunt multumiți de calitatea și prospețimea produselor;
    - Recunoaște, anticipează nevoile oaspeților, reacționează cu promptitudine și oferă ajutor în mod proactiv;
    - Gestionează cu încredere solicitări sau întrebări din partea clienților interesați să afle diferite informații;
    - Răspunde întrebărilor și solicitărilor adresate de oaspeți, în cunoștință de cauză și cu încredere în forțele proprii;
    - Îi încurajează și pe ceilalți angajați ai restaurantului să-i urmeze exemplul în demonstrarea abilităților de impresionare a oaspeților, în orice moment al vizitei lor în restaurant;
    - Interacționează în mod natural cu copiii și creează o atmosferă primitoare și prietenoasă pentru familii;
    - Reprezintă un real ajutor pentru familiile cu copii (ajută cu tava, aduc un scaun pentru copil etc.);
    - Sesizează hostessa pentru oferirea unui cadou pentru fiecare copil care ne vizitează sau oferă ei inșiși baloane sau fac sampling;
    - Interacționează întotdeauna la finalul vizitei cu oaspetele;
    - Expert în serviciul de impresionare și în crearea unor momente memorabile;
    - Folosește pașii de recâștigare a unui client nemulțumit.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial 2700 lei (veniturile reprezintă salariul brut și valoarea tichetelor de masă);
    - Programe de training și dezvoltare profesională;
    - Program flexibil.