Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Guest Experience Leader
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile McDonald's in Romania active.Vezi toate job-urile Guest Experience Leader active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | McDonald's in Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.01.2018 |
Remote work: | On-site |
De ce să lucrezi cu noi?
Cu o echipă de 6.000 de angajați, avem o cultură organizațională bazată pe integritate și diversitate. Așa că, la McDonald’s®, găsești colegi de toate vârstele și cu pasiuni variate. Investim în dezvoltarea abilităților tale prin traininguri care îți vor îmbunătăți abilitățile de comunicare, lucrul în echipă și aptitudini care te vor ajuta în industria noastră.
Ne preocupăm de bunăstarea angajaților noștri și oferim un program flexibil, care le permite colegilor noștri să își continue studiile sau să își urmeze pasiunile, recompense variate prin campaniile naționale de motivare - inclusiv sporuri pentru programul de noapte sau de weekend. La McDonald’s®, ai oportunitatea de a avansa rapid în carieră. Astfel, dintr-un tânăr angajat fără experiență care se alătură companiei în programul de Manager Trainee poți deveni manager în doar 9 luni de zile.
În plus, te poți implica în proiecte de voluntariat sau de susținere a comunităților locale.
Vino să facem echipă și să scriem împreună o poveste plină de pasiune, inovație și dedicare față de clienți și comunitatea din care facem parte.
Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România, fiind prezenți în 31 de orașe. Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s® din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Cu peste 180 de restaurante McDonald’s și o echipă de peste 10.000 de angajați, peste 77 de milioane de clienți sunt serviți în fiecare an, în cele 6 piețe.
Avem o fundație solidă de valori care ne ghidează în fiecare acțiune:
Ospitalitate
Clienții noștri și echipa se află în centrul atenției noastre.
Diversitate
Ușile noastre sunt deschise pentru toată lumea.
Integritate
Suntem consecvenți și corecți. Ne repsectăm fiecare promisiune.
Comunitate
Ne implicăm activ în comunitățile din care facem parte.
Familie
Avem încredere unul în celălalt. Și suntem mai mult decât o echipă
- Excelente abilități de comunicare și prezentare;
- Studii medii finalizate;
- Adaptabilitate și orientare spre client;
- Atitudine pozitivă;
- Foarte bune cunostințe de limba engleză la nivel conversațional;
- Experiență de lucru pe o poziție similară (reprezinta un avantaj);
- Prezență plăcută, deschidere la nou, motivație.
- Intâmpină și salută clienții având abilitatea de a iniția conversații;
- Asistă în mod proactiv oaspeții în plasarea comenzii și în găsirea unei mese libere;
- Se asigură că oaspeții au fost serviți cu acuratețe și că sunt multumiți de calitatea și prospețimea produselor;
- Recunoaște, anticipează nevoile oaspeților, reacționează cu promptitudine și oferă ajutor în mod proactiv;
- Gestionează cu încredere solicitări sau întrebări din partea clienților interesați să afle diferite informații;
- Răspunde întrebărilor și solicitărilor adresate de oaspeți, în cunoștință de cauză și cu încredere în forțele proprii;
- Îi încurajează și pe ceilalți angajați ai restaurantului să-i urmeze exemplul în demonstrarea abilităților de impresionare a oaspeților, în orice moment al vizitei lor în restaurant;
- Interacționează în mod natural cu copiii și creează o atmosferă primitoare și prietenoasă pentru familii;
- Reprezintă un real ajutor pentru familiile cu copii (ajută cu tava, aduc un scaun pentru copil etc.);
- Sesizează hostessa pentru oferirea unui cadou pentru fiecare copil care ne vizitează sau oferă ei inșiși baloane sau fac sampling;
- Interacționează întotdeauna la finalul vizitei cu oaspetele;
- Expert în serviciul de impresionare și în crearea unor momente memorabile;
- Folosește pașii de recâștigare a unui client nemulțumit.
Beneficii:
- Pachet salarial 2700 lei (veniturile reprezintă salariul brut și valoarea tichetelor de masă);
- Programe de training și dezvoltare profesională;
- Program flexibil.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Guest Experience Leader (Responsabil Ospitalitate) Aplica fara CV | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Experience with German Hybrid | |
Vezi job-uri similare (277) |
Raporteaza eroarea la