Functionar Adminstrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Functionar Adminstrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal

    - Aptitudini generale de invatare si organizare;
    - Bune cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel) si Internet Explorer;
    - Abilitati solide de comunicare si negociere;
    - Orientare catre rezultate;
    - Permis de conducere cat. B.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    - Planificarea, organizarea si controlul activitatilor legate de transport in companie;
    - Administrarea flotei auto si a bugetului alocat;
    - Optimizarea costurilor legate de transport si intretinere parc auto;
    - Coordonarea bazei de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia transporturilor efectuate sau in curs de efectuare;
    - Intocmire foi de parcurs;
    - Activitati de intretinere a sediului pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii in cadrul companiei;
    - Stabilirea si mentinerea legaturii cu furnizorii privind achizitiile;
    - Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru placut;
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala.
    Descrierea companiei

    APS Holding este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrală și de Est, cu sediul principal în Praga, Republica Cehă, și sucursale în Bulgaria, Grecia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, dar și în Vietnam. APS România a fost fondată în anul 2007, devenind rapid unul dintre cei mai activi investitori și manageri ai împrumuturilor performante și neperformante și partener al celor mai mari companii financiare și non-financiare din țară.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (6)