Office & Logistics Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SafeFleet active.


Vezi toate job-urile Office & Logistics Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: SafeFleet
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SafeFleet
    You’re on the safe side with us!

    With an experience of over 20 years in the telematics industry, SafeFleet is one of the most important Romanian players in the GPS monitoring services market.With a stable product, SafeFleet looks for smart people who can innovate the service, making it more competitive.
    Today we have over 3.000 clients and over 55.000 monitored vehicles! SafeFleet is the market leader with a share of 25%!


    2park.io
    Smart parking at your fingertips!

    By connecting car parking owners to people who are looking for a parking spot, 2park sets out to solve the parking spaces problem people face everyday.Working at the 2park.io project will make you a part of something big, right from the birth of the product to its maturity.


    Lek3.co
    Charging electric cars anywhere. Quick and easy!

    Lek3.co helps electric cars owners charge faster and easier and boosts visibility for the car charging locations, by making them the number one choice for EV owners.Helping lek3.co project grow means you’ll be connected to the latest developments in a cutting edge market and you’ll help build a greener future. Join the electro-revolution!

    Cerinte

    Una dintre cele mai inovatoare companii din domeniul M2M, producatoare a sistemului SafeFleet de monitorizare a flotelor auto prin GPS, isi mareste echipa:

    Apreciem aceste abilitati:

    - absolvent studii superioare
    - experienta unui job similar in tara sau in strainatate (cel putin 2 ani)
    - buna cunoastere a limbii romane
    - buna cunoastere a limbii engleze, cel putin nivel B1
    - buna cunoastere a 2 sau mai multe limbi straine constituie un avantaj (italiana, maghiara, germana, spaniola)
    - experienta in utilizarea calculatorului, in special Microsoft Office, G-mail, Google Calendar
    - sociabilitate si abilitati de comunicare, seriozitate, spirit de echipa, orientare catre rezultate, personalitate placuta
    - disponibilitatea de a lucra in afara programului de lucru in cazul unor task-uri simple si urgente Cum poti contribui:- vei primi si inregistra vizitatorii
    - vei realiza colectarea corespondentei de orice tip (colete, scrisori, procese verbale, adrese) si le vei evidentia in situatiile informatice
    - vei redacta corespondenta simpla
    - vei selectiona si expedia corespondenta si/sau alte documente
    - vei pregati formalitati de import/export
    - vei demara procesele pentru achizitia consumabilelor de birou
    - vei face rezervari si achizitii pentru hoteluri, bilete de avion si masini de inchiariat
    - vei face rezervari pentru evenimente si conferinte, local si in strainatate
    - vei executa lucrari de birou precum organizarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare si scanner-e
    - vei tine legatura prin e-mail sau telefon cu managerii companiei in vederea organizarii calendarului de lucru
    - vei intocmi diverse rapoarte in functie de solicitari
    - vei coordona serviciile de suport din cladire (curatenie, incalzire, ventilatie, control acces, parcare)
    - vei prelua apelurile telefonice si le vei directiona catre destinatari

    Responsabilitati

    Vei beneficia de:

    - pachet financiar peste nivelul pietei
    - mediu de lucru international
    - te incurajam sa traiesti sanatos, astfel ca decontam 50% din cheltuielile cu sportul (fie inot, aerobic, fitness, etc.)
    - sprijinim familia prin decontarea cu 50% a cheltuielilor de gradinita sau after school
    - tichete de masa sau tichete cadou
    - decontam 50% din cheltuielile cu ochelarii sau lentilele de contact
    - oferim card de sanatate dupa primele 3 luni de acomodare in echipa
    - oferim training specializat si oportunitati de dezvoltare personala
    - activitati de echipa sa iti incarci bateriile in tara si in strainatate!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (22)