Coordonator Planificare Supply Chain

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Coordonator Planificare Supply Chain active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    Experiență în domeniul Supply Chain sau Producție minim 2 ani;
    Capacitate de analiză si sinteză;
    Foarte bune abilități de planificare, prioritizare și organizare;
    Capacitatea de a lucra cu baze de date de mari dimensiuni;
    Foarte bune abilități de comunicare și relaționare;
    Perseverență, flexibilitate;
    Cunoștiințe foarte bune ale pachetului MS Office;
    Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Coordonează activitațile de planificare și aprovizionare în vederea îndeplinirii obiectivelor legate de promptitudinea si calitatea produselor;
    Este responsabil cu analiza, planificarea și gestionarea resurselor pentru a realiza obiectivele departamentului privind disponibiltiatea produselor și nivelul de stoc;
    Este responsabil cu analiza regulată a stocului și vânzărilor pentru gama gestionată și comunicarea cu clienții interni în ideea ajustării forecastului sau a cererii;
    Este responsabil cu plasarea de comenzi către furnizorii externi cu respectarea condițiilor comerciale contractuale și a datelor privind discontinuitatea produselor din gama gestionată;
    Oferă suport clienților interni în privința stocului și disponibilității articolelor, inclusiv pentru operațiunile comerciale speciale;
    Dezvolta si mentine o relatie de colaborare cu magazinele si cu depozitul central;
    Emite rapoarte și analize periodice privind activitatea si gestiunea stocurilor;
    Analizează și propune metode de îmbunătățire a nivelului de stoc;
    Este responsabil de acuratețea bazei de date și informațiilor gestionate
    Imbunătățește procesele de planificare si aprovizionare;
    Participă la dezvoltarea proiectelor interne sau de IT.

    Alte informatii

    Membra a Grupului Francez Adeo, numarul 4 mondial in piaţa de bricolaj, compania LEROY MERLIN Romania are in prezent deschise magazine in Bucuresti, Craiova, Ploiesti, Brasov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanta, Targu Mures, Suceava, Bacau, Iasi, Timisoara, Oradea, urmand sa deschida si alte magazine in principalele orase din tara. Magazinele LEROY MERLIN ofera clientilor sai solutii pentru amenajarea spatiului, decorare, gradinarit, constructii, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot indeplini gratie preturilor accesibile si diversitatii produselor.

    LEROY MERLIN sustine platforma comunitara online FACEM-FACEM pusa la dispozitia tuturor pasionatilor de bricolaj, constructii, decoratiuni si gradinarit. La Leroy Merlin reusita fiecarui membru al companiei contribuie la reusita companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (80)