Analist baze de date

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare tehnice sau economice;
    - Cunoştinţe obligatorii de operare P.C.-Word, Excel - nivel avansat;
    - Cunoştinţe obligatorii de programare si lucru pe baze de date (FOX,Oracle);
    - Capacitate de analiză şi sinteză.

    Responsabilitati

    SCOP:
    • Desfăşoară analize complexe pe bazele de date de facturare, concepe si rulează programe de corecţie date, în scopul emiterii facturilor în deplină concordanţă cu contractele semnate cu clienţii

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    - Dezvoltă şi actualizează programe informatice şi baze de date interne necesare derulării continue a procesului de facturare şi urmărire încasări, conform procedurilor specifice;
    - Selectează informaţii din bazele de date şi le prelucrează pentru obţinerea datelor de facturare şi urmărire încăsări;
    - Desfăşoară analize comparative pe bazele de date şi inţiază corecţii atunci când este nevoie;
    - Analizează descrierile de produs şi CR-urile ridicate pentru implementarea produselor în sistemul de facturare şi transmite observaţii şi propuneri de optimizare dacă este cazul;
    - Dezvoltă şi furnizează rapoarte privind datele facturate clienţilor.