Analist servicii client (Controlul Calitatii) limba italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cerved Credit Collection SpA active.


Vezi toate job-urile Analist servicii client (Controlul Calitatii) limba italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Cerved Credit Collection SpA
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 05.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C.
    Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si doua in Romania (Oradea si Cluj), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati.

    Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante. SC Re Collection SRL este controlata 100% de Cerved Credit Collection SpA.”

    Cerinte

    - studii superioare finalizate
    - rapiditate si bune cunostinte de utilizare a calculatorului
    - capacitate de analiza si sintenza a informatiei
    - atentie la detalii
    - experienta in raportare si statistica
    - constituie un plus cunoasterea structurilor de tip call center sau experienta pe pozitii de call center

    Responsabilitati

    - selecteaza dosare si asculta inregistrarile conversatiilor din structura de call center
    - completeaza fise de evaluare
    - efectueaza apeluri catre debitori in vederea evaluarii vizitei colaboratorilor externi
    - verifica acuratetea si calitatea informatiilor cuprinse in fisele de inregistrari,
    - semnaleaza neconcordantele in ceea ce priveste procedurile de lucru
    - intocmeste rapoarte de sinteză pentru activitatea din gestiune
    - monitorizeaza fluxul de informatii intre societate si operatorii insarcinati cu activitatea de completare a fiselor de inregistrari
    - identifica masuri ce pot fi luate in vederea imbunatatirii activitatii de control al calitatii

    Alte informatii

    Oferta (bonusuri, beneficii)

    - training gratuit si formare continua la locul de munca + posibilitate de deplasare in Italia pentru formare
    - oferta economica atractiva si beneficii extrasalariale ( tichete de masa, bonusuri, decontare transport si asigurare medicala privata )
    - cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii
    - contract pe perioada nedeterminata
    - posibilitate de crestere profesionala
    - teambuildinguri, petreceri anuale si alte activitati de motivare

    Daca te-ai regasit in descriere, atunci iti asteptam candidatura.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,