Economist Trezorerie pentru TOYOTA

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BIA Human Resource Management Services active.


Vezi toate job-urile Economist Trezorerie pentru TOYOTA active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Import-Export
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - minimum 2 ani experiență pe un post similar, preferabil intr-un departament de trezorerie
    - absolvent studii superioare în domeniul economic, de preferat Contabilitate si Informatica de Gestiune
    - cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional constituie avantaj
    - cunoașterea aplicației Incadea constituie avantaj
    - utilizator de programe din domeniul financiar/ operational și a instrumentelor de plăți electronice
    - atenție la detalii, corectitudine și integritate, atitudine profesionistă
    - abilități de comunicare și relaționare cu clienții
    - adaptare rapidă la noul job, operarea cu rapiditate a sarcinilor
    - motivație pentru învățare și dorință de dezvoltare profesională

    Responsabilitati

    - verificarea și efectuarea plăților către furnizori interni și externi
    - operațiuni de evidență contabilă
    - reconcilierea clienților interni și externi
    - verificarea și înregistrarea extraselor de cont în lei și valută la băncile partenere
    - urmărirea și închiderea facturilor
    - încasări avansuri
    - întocmirea și reconcilierea registrelor de casă
    - pregătirea zilnică a documentelor pentru colectarea de cash de la băncile partenere
    - menținerea și actualizarea bazei de clienți
    - menținerea relației cu clienții, comunicarea cu aceștia
    - participarea la activitățile de inventariere a patrimoniului societății
    - asigurarea suportului în perioadele de audit, control fiscal etc.
    - ageing clienți, cash flow direct

    Alte informatii

    Beneficii:
    - pachet salarial atractiv și bonuri de masă
    - oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii internaționale
    - transport asigurat de angajator (de la stația de metrou Aurel Vlaicu)

    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc criteriile din anunț
    vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!