Specialist Credit Control - Schachermayer Romania (Bucuresti)

Angajator: Mentor's Search
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.

    Cerinte

    • Minim 3 ani experiență în credit control;
    • Minim 7 ani experiență în contabilitate;
    • Abilităţi PC (Microsoft Office);
    • Cunoaşterea programului SAP constituie un avantaj;
    • Excelente abilităţi de comunicare şi dezvoltare de relaţii de calitate;
    • Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător;
    • Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză.

    Responsabilitati

    Credit control:
    • Verificarea solvabilității clienților;
    • Realizarea de cereri pentru mărirea limitelor de credit și gestionarea limitelor de credit;
    • Introducerea limitei de credit in sistem pentru clientii analizati;
    • Raportarea cifrei de afaceri lunare și gestionarea asigurărilor clienților;
    • Întocmirea dosarelor pentru clienţi rău platnici;

    Contabilitate:
    • Înregistrarea cheltuielilor anticipate în SAP, a notelor contabile la finalul lunii, verificarea scadențarului pentru conturile 471 și arhivarea lor;
    • Înregistrarea si urmarirea contractelor de leasing financiar, arhivarea documentelor referitoare la leasing;
    • Întocmirea dosarului pentru contracte de leasing noi;
    • Verificarea conturilor și modului de înregistrare a facturilor de marfă de la departamentul de achiziții;
    • Înregistrarea mijloacelor fixe, operarea în SAP, înregistrarea rapoartelor și a notelor contabile pentru amortizare și arhivarea lor;
    • Realizarea evidenței tehnico-operative pe mijloace fixe: intrări, mișcări, amortizări, sold, repartizări pe locații / persoană;
    • Întocmirea și menținerea la zi a inventarelor personale în SAP;
    • Participarea la inventarierea anuală în vederea închiderii bilanțului contabil;
    • Furnizarea datelor corecte și complete membrilor comisiei de inventariere;

    Alte informatii

    Profilul psihologic:
    • Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
    • Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
    • Centrare pe rezultate;
    • Iniţiativă;
    • Implicare în muncă;
    • Dinamism;
    • Abilităţi de organizare;
    • Abilităţi bune de comunicare;
    • Asertivitate;
    • Abilităţi de prezentare şi persuasiune.