Specialist Credit Control - Schachermayer Romania (Bucuresti)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Mentor's Search active.Vezi toate job-urile Specialist Credit Control - Schachermayer Romania (Bucuresti) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Mentor's Search |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Mentor's is a head-hunting and direct search company specializing in management and sales positions.
Cerinte
• Minim 3 ani experiență în credit control;
• Minim 7 ani experiență în contabilitate;
• Abilităţi PC (Microsoft Office);
• Cunoaşterea programului SAP constituie un avantaj;
• Excelente abilităţi de comunicare şi dezvoltare de relaţii de calitate;
• Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător;
• Bune abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română şi engleză.
Credit control:
• Verificarea solvabilității clienților;
• Realizarea de cereri pentru mărirea limitelor de credit și gestionarea limitelor de credit;
• Introducerea limitei de credit in sistem pentru clientii analizati;
• Raportarea cifrei de afaceri lunare și gestionarea asigurărilor clienților;
• Întocmirea dosarelor pentru clienţi rău platnici;
Contabilitate:
• Înregistrarea cheltuielilor anticipate în SAP, a notelor contabile la finalul lunii, verificarea scadențarului pentru conturile 471 și arhivarea lor;
• Înregistrarea si urmarirea contractelor de leasing financiar, arhivarea documentelor referitoare la leasing;
• Întocmirea dosarului pentru contracte de leasing noi;
• Verificarea conturilor și modului de înregistrare a facturilor de marfă de la departamentul de achiziții;
• Înregistrarea mijloacelor fixe, operarea în SAP, înregistrarea rapoartelor și a notelor contabile pentru amortizare și arhivarea lor;
• Realizarea evidenței tehnico-operative pe mijloace fixe: intrări, mișcări, amortizări, sold, repartizări pe locații / persoană;
• Întocmirea și menținerea la zi a inventarelor personale în SAP;
• Participarea la inventarierea anuală în vederea închiderii bilanțului contabil;
• Furnizarea datelor corecte și complete membrilor comisiei de inventariere;
Profilul psihologic:
• Compatibilitate cu valorile şi cultura organizaţiei;
• Consecvenţă în declaraţii şi acţiuni;
• Centrare pe rezultate;
• Iniţiativă;
• Implicare în muncă;
• Dinamism;
• Abilităţi de organizare;
• Abilităţi bune de comunicare;
• Asertivitate;
• Abilităţi de prezentare şi persuasiune.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sesiune de cariera: Introducere in Finante, Marketing si Sales sustinut de BAT Romania Aplica fara CV | |
Finance&Controlling Specialist BUCURESTI, | |
Noul tau job e aici! Angajatori de TOP Bucuresti 29-30 Martie 2024 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (275) |
Raporteaza eroarea la