Payroll Coordinator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Payroll Coordinator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Minim 5 ani experienta in payroll;
    - Foarte bune cunoştinţe de legislaţie în domeniul salarizării;
    - Foarte bună înțelegere și utilizare Microsoft Excel;
    - Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    - Abilități excelente de planificare și de organizare;
    - Bune abilități de comunicare și relaționare;
    - Atenție la detalii (lucrul cu cifrele);
    - Atitudine proactivă;

    Responsabilitati

    - Propune masuri de optimizare a modalitatilor de lucru specifice postului;
    - Solicita angajatilor informatii/documente legale necesare departamentului de resurse umane pentru o evidenta corecta;
    - Aduce la cunostinta salariatilor clauzele contractelor de angajare in limitele stabilite/agreate de directia generala;
    - Solicita seful ierarhic semnarea contractelor de munca conform politicilor interne;
    - Avizeaza adeverinte de salariat, cereri de concediu;
    - Solicita sefului ierarhic semnarea formularelor de avans si decont si a statelor de plata salarii;
    - Utilizeaza metodele disponibile intern si extern de documentare in domeniul legislatiei muncii;
    - Utilizeaza echipamente, consumabile si alte materiale puse la dispozitie de firma;
    - Solicita sefului ierarhic ordinea si modul de desfasurare a sarcinilor de serviciu;
    - Solicita informatii in vederea elaborarii situatiilor cerute de seful direct;
    - Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane;
    - Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari;
    - Asigura asistenta managementului in problemele legate de relatiile intre angajati si societate;
    - Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea/mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate;
    - Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern;
    - Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic;
    - Monitorizeaza respectarea normelor de comportament in cadrul firmei; propune/avizeaza masuri disciplinare;
    - Informeaza angajatii cu privire la modificarea procedurilor interne stabilite prin ROI;
    - Actualizeaza si comunica la nivelul companiei modificarile organizatorice aprobate: organigrama, ROI, proceduri interne;

    Legat de activitatile specifice, raspunde de:
    - Intocmirea corecta, completa si la timp a documentelor de personal si a statelor de plata;
    - Mentine legatura cu firma de salarizare pentru derularea corecta si la timp a intregului procesul lunar de salarizare;
    - Coordonarea completa a intregului proces de salarizare al companiei;
    - Operarea la zi a modificarilor intervenite in baza de date a salariatilor;
    - Corectitudinea completarii de catre salariati a actelor necesare angajarii;
    - Sprijina procesul anual de bugetare a cheltuielilor de personal;
    - Confidentialitatea datelor de personal cu care opereaza;
    - Corectitudinea si eficienta arhivarii documentelor de personal;
    - Respectarea prevederilor legale de specialitate;
    - Obtinerea in timp util a avizului sefului ierarhic pentru eliberarea documentelor de personal;
    - Plata la timp si corecta a drepturilor salariale si a contributiilor unitatii;
    - Respectarea instructiunilor verbale si scrise date de superiori;
    - Intocmirea corecta si la timp a rapoartelor;
    - Corectitudinea datelor si a informatiilor pe care le transmite.

    Alte informatii

    - Locatie: zona Calea Dorobanti;
    - Program: de luni pana vineri, de la ora 9 la ora 18, o ora pauza de masa;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (35)