Client Services Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Client Services Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Experienta in comercial; relatii clienti/furnizori; marketing /publicitate (3-5 ani);
    Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze;
    Experienta in utilizarea calculatorului: softurile de comunicare; Familia Office – Word, Excel, Powerpoint;
    Cunoasterea produselor publicitare ale retailerilor, tehnicilor de imprimare - constituie avantaj;
    Studii, de preferinta superioare in domeniul: tehnic; economic; comunicare – relatii publice;
    Inventivitate, initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si de lucru in echipa, proactivitate, responsabilitate;
    Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;
    Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru.

    Responsabilitati

    Preluare comenzi clienti – de regula retailerii din Romania;
    Se documenteaza permanent despre clienti, furnizori, produsele oferite si piata de profil, pentru a fi eficeint si competent in munca sa;
    Organizare flux comanda - predare produse finite client. Practic de la preluare comanda, pana la finalizarea ei, organizeaza tot ce este necesar:
    - colaboreaza cu departamentele ofertare, logistica, productie, achizitii pentru realizarea optima si eficienta a comenzii;
    - se informeaza despre statusul lucrarilor si pastreaza legatura cu clientii;
    - rezolva problemele care se ivesc si propune solutii alternative;
    - intocmeste documentele necesare: fise tehnice, comenzi, etc.
    Pastreaza permanent relatia cu clientii in foarte bune conditii;
    Ofera solutiile cele mai bune clientilor, in conditii de rentabilitate si maximizarea profitului pentru firma;
    Analizeaza permanent piata, activitatea proprie, preturile, comenzile, volumul si profitul si prezinta concluzii, rapoarte si solutii sefului de departament.

    Alte informatii

    Salariul de start negociabil;
    Mediu de lucru tanar, competent, interesant, antrenant, serios;
    Evaluari periodice, prime, bonusuri, o cultura organizationala bazata pe respect si performanta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara, Titu,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (85)