Economist

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Experienta in contabilitate minim 3 ani;
    Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, softuri de sistem -ERP; comunicare; Office – Word, Excel;
    Limba engleza – nivel mediu;
    Cunoasterea proceselor, procedurilor si legislatiei in domeniul economic;
    Studii superioare in domeniul economic;
    Capacitate de organizare a activitatii cu respectarea deadline-urilor si abilitati multitasking;
    Capacitate de planificare si organizare a atributiilor si timpului de lucru.

    Responsabilitati

    Raspunde de inregistarea, intocmirea si verificarea tuturor documentelor financiar contabile, de la completarea registrului de casa pana pana la balanta;
    Emite si depune declaratiile lunare – 112, 300, 390, 394 si INTRASTAT;
    Inregistreaza in softul intern de contabilitate toate tipurile de documente specifice contabilitatii: facturi inetrne/externe; chitante; deconturi interne, deconturi externe, etc;
    Inregistreaza extrasele de cont;
    Tine evidenta biletelor la ordin, CEC-urilor emise de clienti si organizeaza activitatile aferente incasarii acestora;
    Opereaza documentele aferente inventarului lunar, periodic, anual;
    Verifica platile la furnizori, incasarile de la clienti, bonuri consum, delegatii interne si externe;
    Colaboreaza cu colegii din cadrul Departamentului Contabilitate si cu toate celalalte departamentele:Vanzari, Catalog, Client Service, Productie, Cost,Achizitii, Logistica,Resurse Umane;
    Intocmeste corect, complet si la termen toate actele si documentele necesare, conform procedurilor interne si legislatiei financiar – contabile.