Specialist colectare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.Vezi toate job-urile Specialist colectare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Credit Europe Bank (Romania) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum
În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro
Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice;
1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
Orientare catre client; excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
Capacitate analitica si atentie la detaliu;
Capacitate de a lucra sub presiune;
Spirit de echipa.
Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului.
Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre clienti
Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor
Oferim:
Posibilitati reale de training şi evolutie profesionala
Salariu atractiv
Tichete de masa
Abonament medical la o clinica privata, la alegere!
Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în
munca şi în organizatie
Te invitam sa ne trimiti CV-ul actualizat !
Va multumim si asteptam cu interes aplicatiile voastre!
Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date CREDIT EUROPE BANK pentru oportunitati viitoare.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Regulatory Reporting Specialist - Spanish module Remote | |
Specialist Bancar - Bucuresti BUCURESTI, Job national | |
Senior Accounting and Finance Specialist with Italian (Investment Banking) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la