Specialist colectare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Specialist colectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice;
    1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj);
    Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
    Orientare catre client; excelente calitati de comunicare, negociere, persuasiune;
    Capacitate analitica si atentie la detaliu;
    Capacitate de a lucra sub presiune;
    Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient
    Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia
    Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare
    Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament
    Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont atat de interesele bancii, cat si de nevoile clientului.
    Intocmirea si transmiterea scrisorilor de avertizare catre clienti
    Colaborarea cu sucursalele, alte departamente si echipe pentru a solutiona orice problema legata de efectuarea platilor de catre clienti
    Mentinerea sub observatie a istoricului platilor clientilor
    Aplicarea procedurilor legate de colectarea debitelor

    Alte informatii

    Oferim:
    Posibilitati reale de training şi evolutie profesionala
    Salariu atractiv
    Tichete de masa
    Abonament medical la o clinica privata, la alegere!
    Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în
    munca şi în organizatie

    Te invitam sa ne trimiti CV-ul actualizat !
    Va multumim si asteptam cu interes aplicatiile voastre!

    Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date CREDIT EUROPE BANK pentru oportunitati viitoare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (26)