Junior Administrare Personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Junior Administrare Personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel B2;
    - Bune cunostinte MS Office (Word, Excel);
    - Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare;
    - Capacitate de sinteza si analiza;
    - Excelente abilitati de comunicare;

    Responsabilitati

    - Asigura servicii de resurse umane eficiente si eficace pentru companiile alocate in cadrul departamentului de Administrare Resurse Umane;
    - Raspunde de arhivarea dosarelor de personal curente sau apartinand fostilor angajati;
    - Actualizarea bazelor de date cu informatii ale angajatilor;
    - Elaboreaza si gestioneaza documente necesare in procesele de resurse umane privind incheierea, executarea, modificarea si incetarea raporturilor de munca, acte aditionale etc., conform prevederilor legale;

    Alte informatii

    - Locatie: Piata Victoriei;
    - Program: de luni pana vineri, de la ora 8:30 la 17:00, cu 30 de minute pauza de masa;
    - Abonament medical gratuit;
    - Cursuri profesionale interne lunare;
    - Oportunitati reale de promovare si dezvoltare intr-un timp scurt;
    - Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc);
    - Concursuri lunare cu premii;
    - Cadouri cu diverse ocazii;