Business Developer – HR Services

Angajator: BIA Human Resource Management Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    BIA Human Resource Management Services a luat fiinta in 1992, numarandu-se printre primele companii de resurse umane din Romania. Pornind de la servicii de executive search, ne-am dezvoltat odata cu extinderea mediului de afaceri din Romania si am adaugat in portofoliul nostru servicii precum recrutarea si selectia de personal, salarizarea si administrarea de personal, consultanta in managementul resurselor umane, asistenta pentru expatriati, leasing de personal (agent de munca temporara) si consilierea in tranzitie de cariera.

    Astfel, fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania, am reusit sa fim alaturi de managerii de HR in ultimii peste 25 de ani. In tot acest timp, le-am oferit partenerilor nostri, cele peste 200 de companii din diverse domenii de activitate, cunostintele si abilitatile specialistilor nostri, precum si beneficiile tehnologiilor pe care acestia le folosesc in activitatea de zi cu zi.

    Increderea cu care acestia ne-au mandatat atunci cand au ales sa externalizeze total sau partial activitatile de resurse umane catre noi ne motiveaza sa le oferim servicii de resurse umane la un nivel maxim de competenta. Valorile care ne ghideaza – Profesionalism, Pasiune si Parteneriat – le oferim odata cu semnarea fiecarei intelegeri de afaceri.

    Cerinte

    - Experienta in vanzari B2B 1 - 2 ani (vanzarea serviciilor de HR constituie un avantaj);
    - Absolvent studii superioare;
    - Cunostintele aprofundate in domeniul serviciilor externalizate de HR (salarizare si administrare de personal, recrutare, munca temporara) constituie un avantaj;
    - Cunostinte Word si Excel nivel mediu-avansat;
    - Limba engleza nivel avansat;
    - Foarte bune abilitati de relationare;
    - Atitudine proactiva, orientare spre rezultate;
    - Capacitatea de a identifica nevoile prospectilor si de a valorifica aceste informatii in procesul de concepere a solutiei pentru client;
    - Capacitatea de a lucra in echipa;
    - Excelenta capacitate de analiza si sinteza;
    - Disponibilitate de a invata;

    Responsabilitati

    - Analiza competitiei si a pietei;
    - Identificarea si maparea clientilor prospecti (nume persoane de decizie, date de contact, date despre companie etc.);
    - Contactarea clientilor prospecti si stabilirea de intalniri;
    - Participarea, impreuna cu echipa de vanzari, la intalniri cu clientii, evenimente de networking etc;
    - Participarea la pregatirea ofertelor, pentru clienti lead si pentru licitatii (RFP);
    - Implicare in realizarea activitatilor de promovare a serviciilor BIA HR;
    - Completarea periodica a rapoartelor de vanzari si actualizarea bazei de date BIA HR;
    - Propunerea solutiilor de imbunatatire/diversificare a serviciilor furnizate clientilor.

    Alte informatii

    De ce sa te alaturi BIA HR?
    - Vei avea oportunitatea de a lucra in cadrul unei echipe dinamice, alaturi de seniori in domeniul HR;
    - Vei avea ocazia sa inveti si sa iti dezvolti abilitatile de networking si vanzare interactionand cu clienti foarte importanti;
    - Iti vom oferi un salariu atractiv si bonusuri de performanta;