Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Operator Telesales Outbound Soho
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Operator Telesales Outbound Soho active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.12.2017 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Candidatul ideal
CERINTELE POSTULUI:
Studii:
-Studii medii/superioare
Experienta in munca:
-Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj
Cunostinte, Aptitudini &abilitati:
-Orientare catre client;
-Abilitati de vanzare si negociere;
-Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
-Abilitati de ascultare;
-Abilitatea de a lucra in echipa;
-Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
-Stabilitate emotionala;
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
-Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare cinvorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de superiori.
Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza cilentul, atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului
-Pregateste informatiile necesare procesului de negociere in vederea vanzarii serviciilor Telekom catre clienti, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT.
-Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ si rezolva problemele semnalate de clienti.
-Identifica nevoia clentilor potentiali, subliniaza beneficiile produselor si serviciilor, promoveaza serviciile Telekom Romania.
-Promoveaza produsele si serviciile Telekom Romania in toate apelurile eligibile.
-Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Angajam operator RSVTI in Bucuresti Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (61) |
Raporteaza eroarea la