Operator Telesales Outbound Soho

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Operator Telesales Outbound Soho active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy

    Cerinte


    Candidatul ideal

    CERINTELE POSTULUI:

    Studii:
    -Studii medii/superioare

    Experienta in munca:
    -Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj

    Cunostinte, Aptitudini &abilitati:
    -Orientare catre client;
    -Abilitati de vanzare si negociere;
    -Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    -Abilitati de ascultare;
    -Abilitatea de a lucra in echipa;
    -Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
    -Stabilitate emotionala;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

    -Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare cinvorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de superiori.

    Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza cilentul, atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului

    -Pregateste informatiile necesare procesului de negociere in vederea vanzarii serviciilor Telekom catre clienti, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT.

    -Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ si rezolva problemele semnalate de clienti.

    -Identifica nevoia clentilor potentiali, subliniaza beneficiile produselor si serviciilor, promoveaza serviciile Telekom Romania.

    -Promoveaza produsele si serviciile Telekom Romania in toate apelurile eligibile.

    -Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor