Operator Telesales Outbound Soho

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte


    Candidatul ideal

    CERINTELE POSTULUI:

    Studii:
    -Studii medii/superioare

    Experienta in munca:
    -Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj

    Cunostinte, Aptitudini &abilitati:
    -Orientare catre client;
    -Abilitati de vanzare si negociere;
    -Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    -Abilitati de ascultare;
    -Abilitatea de a lucra in echipa;
    -Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt
    -Stabilitate emotionala;

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

    -Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare cinvorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de superiori.

    Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza cilentul, atunci cand este cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare pentru semnarea contractului

    -Pregateste informatiile necesare procesului de negociere in vederea vanzarii serviciilor Telekom catre clienti, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT.

    -Identifica corect si gaseste cele mai bune solutii pentru client si companie, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ si rezolva problemele semnalate de clienti.

    -Identifica nevoia clentilor potentiali, subliniaza beneficiile produselor si serviciilor, promoveaza serviciile Telekom Romania.

    -Promoveaza produsele si serviciile Telekom Romania in toate apelurile eligibile.

    -Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor