Receptioner informatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TIRIAC AUTO active.


Vezi toate job-urile Receptioner informatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: TIRIAC AUTO
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 28.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Țiriac Auto face parte din Grupul Țiriac Holdings, recunoscut pentru afacerile derulate în domenii precum imobiliare, servicii financiare, servicii de transport aerian de tip VIP Charter, import, distribuție și service auto, servicii de producție și întreținere ascensoare, servicii de pază și protecție etc.

    La ora actuală, Țiriac Auto deține cel mai vast portofoliu de mărci auto de pe piața autohtonă, reprezentând șapte dintre cele mai renumite mărci auto existente pe piață: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Range Rover, Mitsubishi, Ford și Hyundai.

    Cerinte

    Studii medii/ superioare;
    Cunostinte avansate ale pachetului MS Office;
    Experienta pe un post similar reprezinta avantaj;
    Persoana proactiva;
    Bune abilitati de comunicare si organizare;

    Responsabilitati

    Preia si directioneaza apelurile telefonice in functie de necesitate;
    Acorda informatii clientilor interni si externi;
    Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre personalul de competenta;
    Intocmeste rapoarte zilnice si saptamanale;
    Receptioneaza, inregistreaza, multiplica, redistribuie, expediaza: corespondenta, fax-uri, documente, catre departamentele companiei sau de la departamente catre exterior;
    Stabileste legatura intre clienti si personalul aferent departamentelor companiei in functie de necesitatea acestora;
    Elaboreaza adrese si raspunsurile la acestea, dupa consultarea superiorului;
    Asigura distribuirea corespunzatoare a informatiilor/ documentelor intre departamente sau exteriorul companiei;
    Efectueaza sarcini de suport pentru departamentele centrale ale companiei (comenzi rechizite, papetarie, tipizate, etc.);
    Respectarea tuturor procedurilor in vigoare.