Agent Monitorizare Linie de Credit
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Agent Monitorizare Linie de Credit active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Studii superioare;
Experienta in una sau mai multe dintre urmatoarele arii: colectare debite, monitorizare credit, relatii clienti;
Spirit de echipa;
Cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel);
Orientare catre client;
Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare;
Abilitatea de a lua decizii.
- Monitorizează cazurile zilnice (depăşiri ale limitelor de credit), asigurând rezolvarea fiecărui caz conform cu procedurile în vigoare;
- Contactează (telefonic, e–mail, fax, etc.) clienţii (rezidenţiali şi business) care prezintă depăşiri ale limitelor de credit, îi informează în legătură cu politicile de limită de credit, solicită plăţi în avans sau garanţii şi negociază condiţiile plăţilor;
- Răspunde apelurilor de la clienţi (rezidenţiali şi business) şi le furnizează acestora informaţii despre activităţile de control a expunerii vis-a-vis limită de credit (ex: date despre limitele de credit, condiţii contractuale referitoare la credite). Când este necesar, rezolvă problemele ridicate de clienţi (referitoare la controlul creditelor);
- De câte ori este necesar, oferă informaţii clienţilor contactaţi cu privire la facturare (ex: data emiterii facturii, scadenţa, metode de plată);
- Aplică/elimină diverse măsuri administrative pentru gestionarea limitelor de credite alocate clienţilor (ex: restricţionează apelurile de ieşire pentru o anumită destinaţie sau pentru toate destinaţiile, anulează restricţia aplicată);
- Investighează toate cazurile de trafic depăşit primite de la Departamentul Prevenirea Fraudelor;
- Înregistrarea corectă şi la timp a datelor/rezoluţiilor aferente cazurilor tratate (conform procedurilor stabilite);
- Procesează reclamaţiile scrise şi verbale (aferente controlului expunerii vis-a-vis limita de credit) într-o manieră politicoasă şi profesională pentru a rezolva orice problemă în aria sa de competenţă;0
- Participă activ la proiecte din domeniul controlului expunerii vis-a-vis limita de credit;
- Contribuie la instruirea noilor colegi, informandu-i despre procedurile serviciile/produsele existente;
- Se comportă ca un angajat cu experienţă, reprezentând un exemplu de performanţă profesională şi atitudine pozitivă pentru colegii sai;
- Transmite conducerii, la momentul oportun, problemele aferente controlului expunerii vis-a-vis limite de credit; asigură feedback proactiv echipei de conducere pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate.
Beneficii:
- Salariu fix
- Tichete de masa
- Bonusuri de performanta
- Echipa tanara si dinamica
- Posibilitate de avansare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Desk Agent with English Aplica fara CV | |
Agent vanzari D2D Aplica fara CV | |
Customer Services Agent with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (73) |
Raporteaza eroarea la