Financial controller

Angajator: FarmaVet
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Diploma de licenta in studii economice;
    Experienta in controlling/audit minimim 3 ani, expunere la companii cu profil de productie;
    Alte calificari (ACCA, CECCAR, CAFR) constiuie un plus dar nu sunt solicitate in mod expres
    Cunostiinte temeinice de contabilitate in conformitate cu Standardele Romanesti
    Cunostiintele IFRS reprezinta un plus.
    Limba engleza – nivel avansat;
    Operare MS – Office (in primul rand Excel si Powerpoint)–nivel avansat.

    Responsabilitati

    Participa activ la intocmirea bugetului anual la nivel de Companie colectand, analizand si consolidand informatiile operationale si datele financiare;
    Intocmeste raportarea manageriala lunara Actual vs Buget; analizeaza si investigheaza deviatiile semnificative fata de sumele bugetate, semnaleaza aspectele relevante si masurile de corectie;
    Monitorizeaza fluxul de numerar al companiei, identifica si adreseaza potentialele blocaje si deviatii fata de bugetul anual si forecasturi si propune solutii;
    Intocmeste forecast-uri lunare/trimestriale (cash-flow, cont de profit si pierdere);
    Revizuieste operatiunile de inchidere a balantelor de verificare lunare, identifica corectiile necesare, daca e cazul, si se asigura ca sunt evidentiate corespunzator;
    Urmareste realizarea indicatorilor bugetari (KPI) la nivel de companie si la nivel de proces si semnaleaza aspectele relevante managementului;
    Analizeaza si verifica alocarea veniturilor si cheltuielilor pe centre de profit si cost si coduri de buget;
    Analizeaza lunar costul de productie, corectitudinea alocarii cheltuielilor la nivel de produs, consumurile actuale versus consumurile conform retetelor de fabricatie, profitabilitatea la nivel de produs si grupe de produse;
    Monitorizeaza si analizeaza nivelul stocurilor si vechimea acestora in vederea asigurarii unui nivel optim al acestora pentru activitatea companiei si semnaleaza aspectele identificate si masuri de imbunatatire;
    Participa activ la intocmirea situatiilor financiare consolidate la nivel de Grup;
    Revizuieste contractele de achizitie si vanzare inainte de incheierea acestora si semnaleaza eventuale riscuri financiare catre management;
    Este implicat in procesul de aprobare pentru plata a facturilor de achizitii bunuri si servicii;
    Ofera suport activ in procesul de auditare anuala a situatiilor financiare ale Companiei;
    Participa activ in dezvoltarea si implementarea unui sistem de controale interne adecvat activitatii Companiei; se implica in intocmirea si implementarea procedurilor si instructiunilor interne, colaborand activ cu departamentele operationale
    Participa activ la diversele proiecte directe ale functiei financiare si in proiectele multi-departamentale (implementare si up-gradare software, etc).