Analist Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Analist Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte


    - Studii superioare finalizate cu dibloma de licenta;
    - Limba engleza - nivel C1;
    - Cunostinte de operare MS Office;
    - Expertiza tehnica - reprezinta un avantaj;
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare spre client;
    - Experienta in lucrul cu clientii;
    - Intelegerea businessului;
    - Orientarea spre performanta;
    - Autonomie, initiativa si implicare.

    Responsabilitati

    - Implementeaza si urmareste procedurile si procesele de receptionare, tratare si gestionare a apelurilor telefonice si a solicitarilor primite prin e-mail din partea clientilor si tertilor la nivelul partenerului exten de Call Center;
    - Asigura satisfactia, loialitatea si retentia clientilor, contribuind la intarirea imaginii companiei;
    - Asigura serviciul de gestiune clientela pentru solicitarile/sesizarile telefonice ale clientilor si tertilor;
    - Asigura rezolvarea problemelor acestora prin gestionarea aplicatiilor si adreselor de e-mail dedicat;
    - Redirectioneaza solicitarea/sesizarea la persoanele/compartimentele responsabile;
    - Promoveaza noile modalitati de plata, contribuind la dezvoltatarea vanzarilor si a serviciilor asociate.
    - Participa activ la implementarea procedeelor si proiectelor pentru reducerea termenelor de plata si a numarului clientilor restantieri, aplicand metode specifice call center, atat catre clienti cat si la nivelul partenerului extern de Call Center si a personalului de leasing din echipa interna.

    Alte informatii

    Alte informatii:
    - Companie angajatoare: companie multinationala franceza din domeniul gazelor naturale;
    - Program de lucru: standard, L-V, 09:00 - 17:30;
    - Locatie: centrala.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (182)