Referent salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mondial SA active.


Vezi toate job-urile Referent salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Mondial SA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Lugoj
  • Actualizat la: 07.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mondial SA, parte a grupului Villeroy & Boch, grup considerat a fi unul dintre cele mai importante din domeniul producţiei de articole ceramice la nivel mondial, este o marcă cu o tradiţie de aproape 120 de ani în domeniul ceramic, având ca principal obiect de activitate producţia şi comercializarea de obiecte sanitare.
    Noi îţi oferim şansa de a face parte din echipa Mondial şi de a te integra într-o companie internaţională stabilă, de tradiţie şi cu o lungă prezenţă în România. Îţi poţi dezvolta o carieră profesională puternică, pe termen lung, cu ajutorul mentorilor noştri, care te vor susţine de la început în pregătirea pentru preluarea responsabilităţilor.

    Cerinte

    Cerinţele postului:

    - studii medii
    - minim 2 ani de experienţă în activitatea de salarizare / contabilitate, cunoașterea legislației domeniului de activitare și interpretarea corectă a acesteia și a CCM
    - cunoștințe operare calculator – software calcul salarii, MS Office (Word, Excel)
    - operativitate în îndeplinirea sarcinilor, spirit de echipă, bune abilități de comunicare și relaționare

    Responsabilitati

    Responsabilităţile postului:

    - Validarea zilnică a orelor de muncă prestate, pe baza accesului electronic și a fișei de pontaj completată de șefii de sectoare/departamente; gestionarea și arhivarea lunară a fișelor de pontaj
    - Înregistrarea excepțiilor de pontaj: ore de boală, învoiri și concedii de odihnă, pe baza documentelor justificative aprobate și în concordanță cu CCM, ROI și prevederile legale; arhivarea lunară a dosarului cu documente justificative
    - Operarea în salarii a bonusurilor și sistemul premial pe baza documentelor justificative aprobate de conducerea companiei
    - Operarea reținerilor din salarii pe baza documentelor legale (hotărâri judecătorești) sau a angajamentelor de plată
    - Distribuirea pe bază de semnătură a tichetelor de masă (conform aprobării și legislației în vigoare); listarea și distribuirea către salariați a fișelor de decontare
    - Eliberarea de adeverințe de venit şi adeverințe pentru medic, după înregistrare și aprobarea acestora de către conducerea societății
    - Contribuţie și suport în desfăşurarea acțiunilor departamentului de resurse umane de promovare în cadrul companiei a politicilor de resurse umane și salarizare, asigurarea confidențialităţii datelor de personal, responsabilitatea asigurării concordanței între evidenţa primară și datele înregistrate

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Lugoj,