Referent administrativ, pe zona Bucuresti.

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FarmaVet active.


Vezi toate job-urile Referent administrativ, pe zona Bucuresti. active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: FarmaVet
Domeniu:
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmavet este unul dintre cei mai experimentați furnizori de soluții pentru domeniul veterinar din România.
    Portofoliul nostru include peste 3000 de produse, fabricate în România și provenite din import. Astăzi, ne adresăm unui numar de peste 7200 de clienți, afirmându-ne ca specialist în furnizarea de produse antiinfecțioase, anti-inflamatoare, antiparazitare, antiseptice, dezinfectați și detergenți, insecticide – raticide, produse cosmetice, dermatologice, hormonale, otice și oftalmice, produse pentru sistemul nervos și digestiv, reagenți și kit-uri de diagnostic, vaccinuri, vitamine, minerale și suplimente nutritive.

    Cerinte

    • Absolvent studii medii (studiile superioare in domeniul juridic sau economic reprezinta un avantaj).
    • Experienta in domeniu nu este neaparat necesara.
    • Permis de conducere, categoria B.
    • Bune abilitati de operare PC ( pachetul MS Office)
    • Spirit analitic, riguros, cu atentie ridicata la detalii si cu initiativa.
    • Persoana foarte organizata, capabila de a se adapta unui ritm de lucru sustinut, sub presiunea unor termene limita.
    • Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare.

    Responsabilitati

    • Intocmeste, depune si urmareste dosarele pentru utilitati la punctele de lucru (conventii de consum cu asociatiile de proprietari/locatari, Radet, Electrica etc).
    • Mentine relatiile cu furnizorii de utilitati si anunta punctele de lucru despre programul si procedura dupa care se deruleaza contractele de utilitati.
    • Se implica in rezolvarea diverselor avarii aparute la punctele de lucru, contactand prestatorii de servicii specializate si urmarind finalizarea actiunilor de remediere
    • Obtine autorizatiile de functionare pentru punctele de lucru.
    • Obtine certificate de urbanism si alte documente administrative emise de autoritatile publice
    • Intocmeste dosarele cu diferite documente specifice departamentului Administrativ si necesare functionarii in conditii legale ale fiecarui punct de lucru, le trimite in locatia respectiva si actualizeaza aceste dosare ori de cate ori intervin modificari.
    • Contacteaza diversi prestatori de servicii (cadastru, arhitectura, constructii etc), urmareste semnarea contractelor de servicii si implementarea acestora, raportand constant sefului ierarhic superior stadiul derularii acestora
    • Se implica in urmarirea diferitelor lucrari administrative in derulare.
    • Intocmeste si actualizeaza diverse situatii centralizatoare solicitate de seful ierarhic superior

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (6)