ECONOMIST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Partener SRL active.


Vezi toate job-urile ECONOMIST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Partener SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Furnizor premium de scule si echipamente de constructii, cu o prezenta neintrerupta de peste 2 decenii pe piata de profil din Romania, prezenta asigurata prin reteaua de peste 400 de centre proprii, parteneri si francize la nivel national si livrarea către mai mult de 100 mii de clienti, compania PARTENER este parte a unui grup de firme ce depaseste 200 de membri in echipa.
    Asa cum o spune si logo-ul nostru, PARTENER PENTRU PERFORMANTA, obiectivul nostru este performanta. Si nu este un logo si atat, este un crez care are la baza:
    - reputatia consolidata in timp de a fi cu adevarat un partener de echipa si un partener pentru clientii nostri.
    - performanta pentru produsele si serviciile pe care le oferim, asigurata de calitatea, tehnologia si varietatea care le caracterizeaza.
    - performanta data de echipa PARTENER din care te invitam sa faci parte.
    Valorile echipei noastre sunt: integritate, responsabilitate, rigoare, colegialitate, curaj, respect pentru mediu. Din aceste valori s-a construit spiritul PARTENER si acestui spirit dorim sa i te alaturi.
    Chiar daca esti un proaspat absolvent aflat la inceput de cariera sau, dimpotriva, esti deja angajat dar iti doresti o schimbare in cariera, alatura-te echipei noastre si vei gasi ocazia de a fi implicat in proiecte ce-ti vor provoca inteligenta, creativitatea, spiritul de echipa.
    Noi detinem experienta, instrumentele si sistemul care sa te puna in valoare, sa te dezvolti si sa-ti dezvalui adevaratul potential.

    Cerinte

    - studii superioare economice;
    - cunostinte solide in domeniul contabilitatii , inclusiv interpretarea situatiilor financiar-contabile ;
    - experienta in activitatea de raportare, investigare si monitorizare a evenimentelor de risc operational si in activitatea de calculare si interpretare a indicatorilor de piata&lichiditate;
    - capacitate de analiza, sinteza si gestionare a riscurilor;
    - capacitate organizatorica, de planificare si urmarire a activitatilor zilnice;
    - orientat catre identificarea solutiilor;
    - bune abilitati de comunicare si relationare;
    - cunoştinţe avansate de operare PC.

    Responsabilitati

    - studii superioare economice;
    - cunostinte solide in domeniul contabilitatii , inclusiv interpretarea situatiilor financiar-contabile ;
    - experienta in activitatea de raportare, investigare si monitorizare a evenimentelor de risc operational si in activitatea de calculare si interpretare a indicatorilor de piata&lichiditate;
    - capacitate de analiza, sinteza si gestionare a riscurilor;
    - capacitate organizatorica, de planificare si urmarire a activitatilor zilnice;
    - orientat catre identificarea solutiilor;
    - bune abilitati de comunicare si relationare;
    - cunoştinţe avansate de operare PC.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - posibilitatea de dezvoltare a competentelor prin participarea la cursuri de perfecţionare în activitatea de risc;
    - antrenarea in proiecte de dezvoltare a companiei;
    - pachet salarial motivant şi tichete de masă;
    - program de lucru fix;
    - posibilităţi de avansare.