PROJECT MANAGER - Fundatia Mereu Aproape

Angajator: INTACT Media Group
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Cea mai importantă platformă multimedia din România cu capital integral autohton. Din 1991, anul apariţiei Tipografiei Intact şi până în prezent, am evoluat la statutul de platformă media 360°, dezvoltând un portofoliu solid de mărci în televiziune, presa scrisă, radio, operatiuni digitale si alte servicii complementare.
    INTACT Media înseamna o echipă de profesionişti şi este renumit pentru oportunităţile de creştere şi dezvoltare profesională pe care le oferă.

    http://www.intactmediagroup.ro

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta anterioara intr-o pozitie similara reprezinta avantaj;
    • Experienţă în management de proiect şi coordonarea de proiecte (fundatii, asociatii, CSR);
    • Formare profesionala in Managementul Proiectelor;
    • Cunostinte foarte bune de utilizare MS Office: Power Point, Excel;
    • Limba engleza – scris si vorbit;
    • Abilitati de negociere si motivare;
    • Excelente abilitati de prezentare, comunicare si relationare.

    Responsabilitati

    • Gestionarea proiectelor, inclusiv proiectarea planurilor de proiect și a documentelor justificative, gestionarea sponsorilor de proiecte, alocarea și gestionarea resurselor, monitorizarea bugetelor, dezvoltarea comunicărilor, raportarea și evaluarea succesului proiectului;
    • Revizuirea continua si identificarea riscurilor, evaluarea si atenuarea/ remedierea, după caz;
    • Proiectarea unor instrumente de control, monitorizare și evaluare pentru a se asigura că proiectul/ proiectele se desfășoară conform destinației;
    • Mentinerea unei comunicari constate asupra statusului proiectului/proiectelelor catre stakeholderi;
    • Stabilirea, prezentarea și gestionarea întâlnirilor de proiect;
    • Identificarea oportunităţilor de finanţare şi scriere de proiecte in functie de obiectivele fundatiei;
    • Completarea, reactualizarea si arhivarea tuturor documentelor proiectului;
    • Facilitarea legaturii dintre fundatie si autoritatile locale precum si cu alte institutii si organizatii;
    • Promovarea unei colaborari inter-funcționale, împreună cu echipa Fundatiei la definirea proiectelor;
    • Gestionarea relatiilor externe cu parteneri de caritate, consultanti si furnizori pentru a asigura ca rolurile și responsabilitățile sunt bine definite, înțelese și că toate părțile interesate lucrează la realizarea cu succes a proiectului.