Back office Sales

Angajator: Prysmian Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Slatina
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prysmian Group is world leader in the energy and telecom cables and systems industry

    Cerinte

    Cunostintele necesare ocupantului acestui post sunt in domeniile: utilizare PC, utilizare SAP, Microsoft Office.
    Studii superioare ;
    Limbi straine cunoscute: Germana - nivel avansat, Engleza- prezinta avantaj
    Capacitatea de:
    - analiza si de identificare a unor probleme pe parcursul procesului de munca;
    - adaptare la lucru si situatii noi;
    - abilitatea de a lucra independent;
    - spirit de echipa;
    - rezistenta la situatii presante/ termene limita scurte;
    - flexibilitate la nevoile angajatorului.

    Responsabilitati

    Mentinerea legaturii cu clientul prin discutii telefonice, e-mail, eventuale intalniri directe cand este cazul
    Introduce comenzi in sistem si verifica corectitudinea acestora, avand in vedere respectarea conditiilor contractuale
    Urmareste active derularea comenzilor si comunica clientilor informatii despre stadiul acestora, informatii logistice, etc.
    Comunica informatii despre stoc si poate contracta comenzi in baza unor conditii comerciale agreate de Sales Manager in prealabil
    Urmareste intocmirea documentelor de livrare, facturare etc.
    Comunica cu toate departamentele R&D, Logistica, Productie, Financiar pentru a rezolva problemele ce rezulta din derularea relatiei Client;
    Mentine relatia cu clientul pentru probleme ce tin de derularea contracte/comenzi
    Promovarea ofertei de produse Prysmian
    Ofertare catre clienti;
    Participa la crearea strategiei comerciale
    Intocmirea documentatiilor de licitatie in suport pentru Sales manager.
    Gestioneaza eventualele reclamatii ale clientilor si urmareste solutionarea acestora de catre departamentele implicate si responsabile
    Urmarirea incasarilor de la clienti, achitarea facturilor in acord cu departamentele financiar si comercial
    Efectuarea operatiunilor de monitorizare, arhivare contracte
    Efectuarea operatiunilor de raportare pentru portofoliul alocat de clienti
    Mentinerea unei bune legaturii cu colegii din celelalte departamente cu care interactioneaza;
    Urmareste cerintele pe care trebuiesc sa le indeplineasca produsele pentru a fi certificate in diferite sisteme si comunica informatia departamentelor care au rol in design, testare, certificare