Responsabil Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Responsabil Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Cerinte

    Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
    Orientare și deschidere către client;
    Atenție distributivă;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Capacitate de planificare și analiză;
    Orientare către rezultat;
    Capacitate de adaptare;
    Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    Dinamism și spirit de inițiativă;
    Capacitate de anticipare.

    Responsabilitati

    Este responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
    Optimizează trecerea clienţilor la casă şi garantează că procedurile legate de încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
    Asistă şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
    Utilizându-şi competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
    Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
    Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
    Este responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii la casă, absenţă personal, pană informatică).