Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil Servicii Clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.Vezi toate job-urile Responsabil Servicii Clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Leroy Merlin |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.09.2017 |
Remote work: | On-site |
La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.
Capacitate de comunicare, coordonare şi lucru în echipă;
Orientare și deschidere către client;
Atenție distributivă;
Capacitate de organizare și prioritizare;
Capacitate de planificare și analiză;
Orientare către rezultat;
Capacitate de adaptare;
Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
Dinamism și spirit de inițiativă;
Capacitate de anticipare.
Este responsabil de satisfacţia clienţilor prin optimizarea performanţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor oferite la Case, Informații Clienţi, Case Materiale Construcţii, Retur Marfă;
Optimizează trecerea clienţilor la casă şi garantează că procedurile legate de încasarea banilor şi de gestionarea seifului sunt respectate;
Asistă şi ghidează Consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare/comunicare, motivare/animare);
Utilizându-şi competenţele, are un rol exemplar, facilitând iniţiativele şi reuşitele echipei Serviciu Clienţi;
Asigură un rol polivalent în raport cu responsabilităţile celorlalţi membri ai echipei departamentului, şi poate să desfăşoare mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
Împărtăşeşte cunoştinţele colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria cât şi specificul companiei;
Este responsabil de funcţionarea corectă a serviciului, o trecere rapidă la case, precum şi de siguranţa încasării (pierderile de stoc neidentificate („demarque”), operaţiuni monetare şi contabile, litigii la casă, absenţă personal, pană informatică).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant medical (Suceava/Iasi/Sibiu) Iasi, Sibiu, Suceava, Job national | |
Consultant Nutritionist / Vanzare Suplimente Premium (Palas Mall) Aplica fara CV | |
Asistent Vanzare Plafar (part-time) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la