Coffee Marketing Specialist- HoReCa

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este o companie antreprenoriala, in care succesul se obtine prin pasiunea si responsabilitatea pe care fiecare dintre noi o investeste in munca sa.
    In fiecare zi punem o picatura de talent in tot ceea ce facem: in sticlele de Coca-Cola, in e-mailurile catre parteneri, in contractele de vanzare-cumparare, in platformele de comunicare, in planurile de viitor. Este ceea ce ne face speciali. Dinamici. Si lideri de piata. Este secretul succesului nostru.
    Aici vei gasi intotdeauna provocari si ocazii de a te autodepasi si foarte putine sanse sa te plictisesti. Fiindca un job la Coca-Cola HBC Romania inseamna totodata pasiune, oportunitati de afirmare si ambitia de a fi mereu printre cei mai buni.

    Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania, asigurand imbutelierea, distributia, vanzarea si marketing-ul operational pentru produsele Coca-Cola.
    In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbuteliaza o gama larga de produse Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in diferite regiuni ale tarii: Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.
    Viziteaza-ne pe www.cchbcjobs.ro sau pe www.facebook.com/talents.onboard!

    Cerinte

    Experienta:

    - Experienta anterioara de 2 ani in Marketing Comercial/Vanzari la nivel de specialist sau minim 1 an intr-o pozitie similara

    - Experienta in industria de cafea

    Educatie:

    - Studii universitare,

    -Cunostinte excelente de limba engleza

    - Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point

    Abilitati tehnice:

    - Cunostinte de marketing

    -Vanzari

    -Abilitati de prezentare

    -Cunostinte din domeniul financiar

    -Gandire analitica

    -Management de proiect

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Dezvoltarea anuala a canalului de piata conform planul de afaceri, si a procesului, bazat pe strategia comerciala
    Se asigura ca toate planurile de marketing sunt implementate conform ”imaginii succesului”. Monitorizeaza, urmareste, propune actiuni de corectie si evalueaza activitatile.
    Dezvolta si implementeaza toate programele de comunicare in cadrul magazinelor, in conformitate cu specificatiile canalului si cu calendarul de brand
    Livreaza cota de piata si cota de castig anual, identificand lacune in performantele companiei pe piata AFB, precum si potentialele oportunitati pe piata legate de canalele comerciale modern
    Gestioneaza activitatile de marketing zilnice legate de canalele MT pentru a asigura cele mai eficiente cheltuieli de marketing (instrumente pentru eficienta promo)
    Monitorizeaza peisajul competitiv al pietei si propune actiuni de prevenire a schimbarilor majore in avantajul competitorilor (promotii, executie, comunicare)
    Transforma strategia de marketing in actiuni aliniate cu nevoile de crestere in canal si asteptarile care duc la castigul in preferintele retailerilor