Coffee Marketing Specialist- HoReCa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Coffee Marketing Specialist- HoReCa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 25 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.

    Cerinte

    Experienta:

    - Experienta anterioara de 2 ani in Marketing Comercial/Vanzari la nivel de specialist sau minim 1 an intr-o pozitie similara

    - Experienta in industria de cafea

    Educatie:

    - Studii universitare,

    -Cunostinte excelente de limba engleza

    - Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point

    Abilitati tehnice:

    - Cunostinte de marketing

    -Vanzari

    -Abilitati de prezentare

    -Cunostinte din domeniul financiar

    -Gandire analitica

    -Management de proiect

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Dezvoltarea anuala a canalului de piata conform planul de afaceri, si a procesului, bazat pe strategia comerciala
    Se asigura ca toate planurile de marketing sunt implementate conform ”imaginii succesului”. Monitorizeaza, urmareste, propune actiuni de corectie si evalueaza activitatile.
    Dezvolta si implementeaza toate programele de comunicare in cadrul magazinelor, in conformitate cu specificatiile canalului si cu calendarul de brand
    Livreaza cota de piata si cota de castig anual, identificand lacune in performantele companiei pe piata AFB, precum si potentialele oportunitati pe piata legate de canalele comerciale modern
    Gestioneaza activitatile de marketing zilnice legate de canalele MT pentru a asigura cele mai eficiente cheltuieli de marketing (instrumente pentru eficienta promo)
    Monitorizeaza peisajul competitiv al pietei si propune actiuni de prevenire a schimbarilor majore in avantajul competitorilor (promotii, executie, comunicare)
    Transforma strategia de marketing in actiuni aliniate cu nevoile de crestere in canal si asteptarile care duc la castigul in preferintele retailerilor