Coffee Marketing Specialist- HoReCa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Coffee Marketing Specialist- HoReCa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC Romania este cea mai mare companie din industria bauturilor si a doua cea mai mare din industria bunurilor de larg consum (FMCG), in plan local. Producem, imbuteliem local si distribuim in Romania si in zece alte tari din regiune bauturile din portofoliul Companiei Coca Cola. De asemenea, in Romania suntem cel mai mare exportator din industria bauturilor, cu o cota de aproape 30 de procente din toate exporturile de bauturi. Bauturile noastre sunt produse si imbuteliate in cele 3 fabrici pe care le detinem la nivel local in Ploiesti, Timisoara si Poiana Negrii. Cu o prezenta locala de peste 25 de ani, ne-am asumat un puternic angajament de a ne desfasura activitatea intr-un mod sustenabil, in interesul clientilor, furnizorilor, consumatorilor si angajatilor nostri. Coca Cola HBC, unul dintre cei mai mari imbuteliatori Coca Cola a fost numita in 2017, pentru al patrulea an consecutiv, lider al sustenabilitatii in industria bauturilor, conform clasamentului Dow Jones Sustainability Index.

    In anul 2017, Coca-Cola HBC Romania a investit 7 milioane de euro la fabrica din Timisoara pentru a deschide o linie de imbuteliere doze de mare viteza, cu o capacitate maxima de productie de 90.000 de doze/ora. Noua linie de imbuteliere este cea mai rapida linie de imbuteliere de bauturi care exista in prezent pe piata din Romania si are un grad inalt de automatizare de ultima generatie.

    Cerinte

    Experienta:

    - Experienta anterioara de 2 ani in Marketing Comercial/Vanzari la nivel de specialist sau minim 1 an intr-o pozitie similara

    - Experienta in industria de cafea

    Educatie:

    - Studii universitare,

    -Cunostinte excelente de limba engleza

    - Utilizator avansat de MS Word/ Excel/ Power Point

    Abilitati tehnice:

    - Cunostinte de marketing

    -Vanzari

    -Abilitati de prezentare

    -Cunostinte din domeniul financiar

    -Gandire analitica

    -Management de proiect

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Dezvoltarea anuala a canalului de piata conform planul de afaceri, si a procesului, bazat pe strategia comerciala
    Se asigura ca toate planurile de marketing sunt implementate conform ”imaginii succesului”. Monitorizeaza, urmareste, propune actiuni de corectie si evalueaza activitatile.
    Dezvolta si implementeaza toate programele de comunicare in cadrul magazinelor, in conformitate cu specificatiile canalului si cu calendarul de brand
    Livreaza cota de piata si cota de castig anual, identificand lacune in performantele companiei pe piata AFB, precum si potentialele oportunitati pe piata legate de canalele comerciale modern
    Gestioneaza activitatile de marketing zilnice legate de canalele MT pentru a asigura cele mai eficiente cheltuieli de marketing (instrumente pentru eficienta promo)
    Monitorizeaza peisajul competitiv al pietei si propune actiuni de prevenire a schimbarilor majore in avantajul competitorilor (promotii, executie, comunicare)
    Transforma strategia de marketing in actiuni aliniate cu nevoile de crestere in canal si asteptarile care duc la castigul in preferintele retailerilor