Asistent Departament Comunicare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Departament Comunicare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2017 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Flexibilitate, adaptabilitate, organizare, atentie la detalii / responsabilitate pt lucru bine facut
Cunostinte solide de Word, Excel, PowerPoint
Franceza - fluent (scris si vorbit)
Engleza - nivel mediu
Limba romana - gramatica, foarte bine
Absolvent studii superioare
Monitorizare presa
Relectura/vizionare materiale pt a identifica greseli de ortografie si paginatie
Introducere & actualizare date (pe site-ul intern, organigrame, diverse documente cu caracter informativ)
Actualizeaza baza de date
Traducere si verificare traduceri
Colecteaza informatii si actualizeaza documente (organigrame)
Ofera suport logistic departamentului de comunicare pentru diverse evenimente
Activitati administrative (AWB-uri, receptie kit-uri etc)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Comunicare Interna Aplica fara CV | |
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Paid TRANEESHIP - Economics BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (28) |
Raporteaza eroarea la