Manager Servicii Clienți

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Competenţă managerială, experiență de min. 2 ani în coordonarea unei echipe;
    Orientare și deschidere către dezvoltarea relației cu clienții;
    Abilități de comunicare, relaționare;
    Leadership;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Capacitate de planificare și analiză;
    Orientare către rezultat;
    Viziune globală și atenție sporită la detalii;
    Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
    Proximitate și generozitate față de echipă;
    Dinamism și spirit de inițiativă.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    În calitate de membru al Comitetului de Direcție, participă la construcția și realizarea politicilor și strategiilor la nivel de magazin;
    Coordonează, organizează şi gestionează relațiile și serviciile oferite clienților în magazin;
    Coordonează o echipă de aproximativ 25 de persoane în magazin;
    Este responsabil de calitatea serviciilor oferite (întâmpinare,livrare, fluiditate la case și timp de aşteptare redus, informaţii clienţi, rezolvarea litigiilor);
    Este responsabil de recrutarea, formarea și dezvoltarea echipei sale;
    Este responsabil de crearea, respectarea și aplicarea procedurilor în mod corect din cadrul departamentului Servicii Clienți;
    Optimizează nivelul de pierderi de stoc necunoscute la casele de marcat;
    Este responsabil de menținerea unei bune relații cu clienții prin intermediul diferitelor canale de comunicare;
    Contribuie la satisfacţia clienţilor săi prin crearea și dezvoltarea strategiilor comerciale;
    Coordonează diverse proiecte în transvers la nivel de magazin.

    Alte informatii

    Descrierea companiei

    Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.
    LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.