Order Management Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Order Management Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for an Order Management Specialist with advanced English skills. The activities will be performed within a multicultural environment and include different back-office responsibilities. This is an awesome opportunity to expand your career!

    Requirements:

    - University degree or equivalent experience;
    - Typically, 0-2 years of experience in a related field;
    - Fluency in English;
    - Customer Support experience;
    - Strong communication skills (written and spoken);
    - Very good analytical skills;
    - Good PC skills (Outlook, Excel, Microsoft Office package);
    - Ability to work under pressure/ multiple deadlines in a fast-paced business environment;
    - Good problem-solving and analytical skills;
    - Strong organizational and time management skills;
    - A good sense of humor is highly appreciated.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Performs basic data entry per pre- defined processes;
    - Supports day-to-day post-sales order transactions (e.g., credits, returns, order entry) and reporting of customer issues (e.g., specialized product builds, performance reports);
    - Assists other departments and support groups by reporting routine issues to the appropriate roles;
    - Helps resolve minimally to moderately complex customer issues (e.g., distribution, pricing) and proactively follows-up to assist external-facing customer service representatives;
    - Resolves open order (backlog) report issues of low to moderate complexity and reaches out to supply chain or factory to determine source of delay; communicates status and escalates issues to higher levels;
    - Helps resolve order management issues for all product lines using basic general subject matter knowledge;
    - Enters sales data in a timely and efficient manner, maintaining documentation and records.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Job Code: 030717AMB