Administrator Portofoliu Proprietati - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Administrator Portofoliu Proprietati - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Profilul candidatului:

    Studii superioare de lunga durata tehnice / economice
    Vechime minima in activitate: 3 ani experienta in imobiliare
    Limba engleza – avansat
    Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, PowerPoint

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    Dezvolti portofoliul existent al contractelor de inchiriere prin gasirea de chiriasi noi pentru spatiile vacante din imobilele detinute de BCR
    Administrezi portofoliul existent al contractelor de inchiriere
    Negociezi cu intermediarii imobiliari/chiriasii/ alti furnizori
    Colectezi debitele chiriasilor restanti conform procedurii specifice
    Asiguri date corecte pentru rapoarte, pregatesti si prezinti rapoartele solicitate; asiguri viziunea de ansamblu asupra portofoliului de sedii alocat
    Notifici chiriasii/proprietarii; rezolvi conflictele
    Introduci in aplicatii specifice toate datele referitoare la portofoliul imobiliar
    Asiguri conformitatea din punct de vedere al legislatiei locale specifice cu privire la obligatiile imobiliare
    Verifici facturile catre chiriasi
    Gestionezi in mod eficient procesul de predare/primire a proprietati imobiliare
    Dezvolti si actualizezi baza de date si creezi instrumente de lucru necesare

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>