Administrator Portofoliu Proprietati - perioada determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Administrator Portofoliu Proprietati - perioada determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.10.2017 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Profilul candidatului:
Studii superioare de lunga durata tehnice / economice
Vechime minima in activitate: 3 ani experienta in imobiliare
Limba engleza avansat
Cunostinte IT: MS Word, MS Excel, PowerPoint
Ce vei face:
Dezvolti portofoliul existent al contractelor de inchiriere prin gasirea de chiriasi noi pentru spatiile vacante din imobilele detinute de BCR
Administrezi portofoliul existent al contractelor de inchiriere
Negociezi cu intermediarii imobiliari/chiriasii/ alti furnizori
Colectezi debitele chiriasilor restanti conform procedurii specifice
Asiguri date corecte pentru rapoarte, pregatesti si prezinti rapoartele solicitate; asiguri viziunea de ansamblu asupra portofoliului de sedii alocat
Notifici chiriasii/proprietarii; rezolvi conflictele
Introduci in aplicatii specifice toate datele referitoare la portofoliul imobiliar
Asiguri conformitatea din punct de vedere al legislatiei locale specifice cu privire la obligatiile imobiliare
Verifici facturile catre chiriasi
Gestionezi in mod eficient procesul de predare/primire a proprietati imobiliare
Dezvolti si actualizezi baza de date si creezi instrumente de lucru necesare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consilier Creditare PF - Agentia Chibrit (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Specialist Creditare PF si consiliere IMM - Agentia Feeria, Baneasa Mall (perioada determinata) Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (33) |
Raporteaza eroarea la