Analist Raportare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Analist Raportare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    În perspectiva viitorului și a digitalizării serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrală – George – primul banking inteligent din România și primul fintech oferit de o bancă în România.

    Cerinte

    Profilul Candidatului

    Studii superioare economice / juridice
    Vechimea nu este necesara;
    Cunostinte de management al riscului;
    Bune practici in aria specifica;
    Limba engleza la nivel avansat;
    Excel si PowerPoint la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Analizezi procesul de management al garantiilor si pregatesti rapoarte/ prezentari periodice si ad-hoc;
    Identifici riscuri si probleme de calitate a datelor;
    Participi la initiativele de schimbare din aria de management al garantiilor, prin identificarea nevoilor de schimbare, elaborarea/ revizuirea cerintelor de imbunatatire, testarea implementarii modificarilor, etc;
    Pregatesti analizele aferente procesului de management al garantiilor, inclusiv:
    - Rapoarte de eligibilitate (status/ tendinte)
    - Tendinte ale portofoliului de garantii
    - Tendinte ale pietei imobiliare
    - Reconcilieri privind datele legate de garantii
    - Materiale pentru ateliere de lucru
    - Alte rapoarte relevante.