Tax Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Tax Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 30 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.


    Cerinte

    Cerinte:

    Educatie si experienta:

    Studii superioare economice
    Experienta in domeniu minim 2 ani
    Cunostinte de impozitare si intelegerea afacerii
    Cunostinte despre politici, procese, proceduri si sisteme si interpretarea lor
    Cunostinte relevante IFRS/IAS
    Cunostinte in domeniul fiscal
    Abilitati:

    Abilitatea de a gandi logic
    Planificare, organizare & abilitati de managementul timpului
    Abilitati interpersonale si de comunicare foarte bine dezvoltate, inclusiv managementul schimbarii
    Intelege foarte bine business-ul
    Abilitatea de a-si adapta stilul de conducere diferitelor audiente
    Proactivitate
    Abilitati analitice

    Responsabilitati

    Principalele responsabilitati:

    Sarcinile de inchidere de luna planificate si respectate
    Pregateste proceduri, traininguri si prezentari impreuna cu partenerii de business, le comunica si le incarca in QUAD
    Ofera suport in cadrul auditelor pentru a nu exista probleme repetate sau deficiente semnificative(material)
    Toate declaratiile fiscale se depun in mod corespunzator, in termenul prevazut de dispozitiile fiscale si fara probleme majore
    Se asigura ca toate conturile BS sunt reconciliate si analizate ( focus pe alte taxe si impozite altele decat impozitul pe profit si impozitul amanat )
    Se implica in diverse proiecte de impozitare, sau le coordoneaza
    Acorda asistenta pentru toti colaboratorii, pentru orice solicitare legata de fiscalitate
    Are responsabilitati suplimentare sau realizeaza proiecte relevante pozitiei sale pentru a-si asigura o dezvoltare personala solida
    Provoaca procesele/practicile actuale, identificand imbunatatiri acolo unde este cazul.
    Actioneaza proactiv, cu scopul de a evita expunerea fiscal
    Colaboreaza cu autoritatile fiscale pentru orice solicitare, cat si cu partenerii de business, pentru a implementa procedurile si politicile care permit companiei sa evite expunerea fiscal
    Analizeaza procesele actuale in vederea imbunatatirii continue cu functiile de business & functia financiara. Creaza modele de lucru pentru a economisi timp si a asigura acuratetea

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (132)