Contact center Adviser

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile I.FUTURE active.


Vezi toate job-urile Contact center Adviser active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: I.FUTURE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    IFUTURE Romania is a recruitment company part of a multinational organisation Thakral Group from Singapore. We want to be the Solution Partner, positioning as the intermediate between the potential of the labor market and the specialized staff need from our portofolio clients.

    The values which drives our activity are: Passion, Responsibility, Flexibility, Creativity.

    Our goal is to provide high quality recruitment and consultancy services to interested candidates of the romanian labor market, by making them take the right step forward and match goals with individual plans.

    Cerinte

    • Persoana dinamica si motivata;
    • Orientata catre client si vanzare;
    • Cu bune abilitati de comunicare;
    • Sa ii placa sa invete si sa interactioneze cu oamenii;

    Responsabilitati

    • Sa raspunda solicitarilor cu caracter general, specifice clientilor alocati, intr-o maniera profesionala si politicoasa;
    • Sa ofera informatii si consultanta clientilor din portofoliul Key Account Desk;
    • Sa foloseasca un mod de comunicare si relationare profesional cu toate departamentele Urgent Cargus SA in investigatiile aferente reclamatiilor clientilor la adresa companiei;
    • Sa mentina si sa imbunatateasca imaginea serviciilor si produselor Urgent Cargus SA in fata clientilor;
    • Sa promoveze o atitudine orientata spre vanzari pentru a creste si dezvolta cifra de afaceri a companiei;
    • Sa furnizeze rapoarte clientilor alocati.