Junior Payroll Officer - perioada determinata 24 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Junior Payroll Officer - perioada determinata 24 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ne place să credem că oamenii vin la noi atunci când au nevoie de sprijin pentru realizarea unui vis. Banca este o instituție serioasă, dar asta nu înseamnă că banking-ul nu poate fi cool. Cum? Printr-o cultură organizațională deschisă, în care valorile angajaților, adică ale tale, se unesc cu valorile OTP Bank.

    Am vrea ca și tu să crezi în valorile noastre și să le consolidăm împreună. Știm că noua generație face lucrurile diferit și vrem să învățăm asta de la tine. Încurajăm dialogul, colaborarea, creativitatea, soluțiile digitale.

    La OTP Bank, susținem și promovăm o atitudine financiară responsabilă. Ne implicăm în comunitate, prin programele de educație financiară pentru copii și tineri dezvoltate de Fundația Dreptul la Educație și oferim angajaților șansa de a se implica în programe de voluntariat în toată țara, prin intermediul programului OTP Community.

    Cerinte

    • Facultate economica – student sau absolvent
    • Curs de inspector resurse umane
    • Cunostinte minime- medii despre legislatia muncii
    • Cunostinte bune de operare PC (MS Office);
    • Experienta similara de minim 1 an;
    • Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu
    • Avantaj: cunostinte de operare in SAP
    • Avantaj: disponibilitate imediata


    Responsabilitati

    • Intocmeste adeverinte de toate tipurile la solicitarile angajatilor, cu accent pe cele derivate din salarizare (medic, banca, concediu crestere copil etc);
    • Sustine zona de payroll in vederea finalizarii calcului salarial (operare in sistemele bancii, pontaje, introducere/verificare concedii medicale si concedii odihna etc);
    • Intocmeste raportari specifice legate zonei de administrare de personal si payroll (ex- dosar recuperare FNUASS, statistica etc);
    • Sustine partea administrativa in procesul de administrare de personal: evidenta documente dosare angajati, gestionare documente arhiva, relatia cu angajatul pentru completarea dosarului de personal
    • Opereaza modificari administrative in sistemele bancii de tip: actualizare baza de date, extragere de informatii pentru raportari specific
    • Participa la proiectele directiei resurse umane atunci cand ii este solicitat

    Alte informatii

    • CIM prin leasing de personal;
    • Contract pe perioada determinata de 24 luni.