Junior Payroll Officer - perioada determinata 24 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Junior Payroll Officer - perioada determinata 24 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Facultate economica – student sau absolvent
    • Curs de inspector resurse umane
    • Cunostinte minime- medii despre legislatia muncii
    • Cunostinte bune de operare PC (MS Office);
    • Experienta similara de minim 1 an;
    • Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu
    • Avantaj: cunostinte de operare in SAP
    • Avantaj: disponibilitate imediata


    Responsabilitati

    • Intocmeste adeverinte de toate tipurile la solicitarile angajatilor, cu accent pe cele derivate din salarizare (medic, banca, concediu crestere copil etc);
    • Sustine zona de payroll in vederea finalizarii calcului salarial (operare in sistemele bancii, pontaje, introducere/verificare concedii medicale si concedii odihna etc);
    • Intocmeste raportari specifice legate zonei de administrare de personal si payroll (ex- dosar recuperare FNUASS, statistica etc);
    • Sustine partea administrativa in procesul de administrare de personal: evidenta documente dosare angajati, gestionare documente arhiva, relatia cu angajatul pentru completarea dosarului de personal
    • Opereaza modificari administrative in sistemele bancii de tip: actualizare baza de date, extragere de informatii pentru raportari specific
    • Participa la proiectele directiei resurse umane atunci cand ii este solicitat

    Alte informatii

    • CIM prin leasing de personal;
    • Contract pe perioada determinata de 24 luni.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (77)