Junior HR Admin - perioada determinata 12 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Junior HR Admin - perioada determinata 12 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    • Facultate economica – student sau absolvent
    • Curs de inspector resurse umane
    • Cunostinte minime- medii despre legislatia muncii
    • Cunostinte bune de operare PC (MS Office);
    • Experienta similara de minim 1 an;
    • Cunostinte de limba engleza la un nivel mediu
    • Avantaj: cunostinte de operare in SAP
    • Avantaj: disponibilitate imediata


    Responsabilitati

    • Intocmeste adeverinte de toate tipurile la solicitarile angajatilor, cu accent pe cele derivate din salarizare (medic, banca, concediu crestere copil etc);
    • Sustine zona de payroll in vederea finalizarii calcului salarial (operare in sistemele bancii, pontaje, introducere/verificare concedii medicale si concedii odihna etc);
    • Intocmeste raportari specifice legate zonei de administrare de personal si payroll (ex- dosar recuperare FNUASS, statistica etc);
    • Sustine partea administrativa in procesul de administrare de personal: evidenta documente dosare angajati, gestionare documente arhiva, relatia cu angajatul pentru completarea dosarului de personal
    • Opereaza modificari administrative in sistemele bancii de tip: actualizare baza de date, extragere de informatii pentru raportari specific
    • Participa la proiectele directiei resurse umane atunci cand ii este solicitat

    Alte informatii

    • CIM prin leasing de personal;
    • Contract pe perioada determinata de 12 luni.