Account Delivery

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for an Account Delivery with English language.

    Requirements:

    - Resistance to stress, working under pressure;
    - Previous experience in positions that involved customer relationship both face to face and through various means of communication;
    - Supervising compliance with operational procedures and standards;
    - Good understanding of internal processes, applications / tools and how to use them to solve current cases;
    - Ability to participate or lead projects aimed at process improvements or quality;
    - Familiar with the IT domain;
    - Ease, clarity and coherence in expression;
    - Meeting the deadlines;
    - Provides quality results.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Follow carefully the open service’s cases by the company’s clients and assuring that are solved in time (communicating with the service partners and the company’s call-center);
    - Assuring that the merchandise is delivered in no time by the help of internal tools;
    - Ordering cartridges within the system and keeping the evidence of each and every order;
    - Keeping the evidence of possible equipment or configuration changes;
    - Ensuring that the equipment in the contracts is permanently active and communicates with the reporting company's servers;
    - Managing contracts with service partners and other suppliers;
    - Creating monthly activity reports for each client (printed pages, delivered toners, service cases, etc.) to report to management;
    - Helping the Account Delivery Manager to implement new contracts (placement of equipment orders, implementation plan, etc.).

    Job Code: 280717IC