Account Delivery

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Account Delivery active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    For our client, a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for an Account Delivery with English language.

    Requirements:

    - Resistance to stress, working under pressure;
    - Previous experience in positions that involved customer relationship both face to face and through various means of communication;
    - Supervising compliance with operational procedures and standards;
    - Good understanding of internal processes, applications / tools and how to use them to solve current cases;
    - Ability to participate or lead projects aimed at process improvements or quality;
    - Familiar with the IT domain;
    - Ease, clarity and coherence in expression;
    - Meeting the deadlines;
    - Provides quality results.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Follow carefully the open service’s cases by the company’s clients and assuring that are solved in time (communicating with the service partners and the company’s call-center);
    - Assuring that the merchandise is delivered in no time by the help of internal tools;
    - Ordering cartridges within the system and keeping the evidence of each and every order;
    - Keeping the evidence of possible equipment or configuration changes;
    - Ensuring that the equipment in the contracts is permanently active and communicates with the reporting company's servers;
    - Managing contracts with service partners and other suppliers;
    - Creating monthly activity reports for each client (printed pages, delivered toners, service cases, etc.) to report to management;
    - Helping the Account Delivery Manager to implement new contracts (placement of equipment orders, implementation plan, etc.).

    Job Code: 280717IC