Receptionist Service - Front Desk

Angajator: Depanero
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Din 2011 pana in august 2014 ne-ati cunoscut sub numele de Servskills. Astazi Depanero totalizeaza mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala precum si mii de ore de relatii cu clientii in domeniile electro IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Viziunea noastra este sa reparam ce bagi in priza. Misiunea noastra este sa garantam si sa readucem clientilor confortul in utilizarea echipamentelor din viata de zi cu zi. Investitia in tehnologie de inalta performanta, pregatirea personalului si produsul inovator Garantie Extinsa sustin livrarea unui serviciu impecabil pentru o medie de 33.000 clienti in fiecare luna. Echipa Depanero este compusa din tehnicieni cu experienta in testarea si diagnosticarea unei game foarte largi de produse: notebook-uri si tablete, componente IT si periferice, echipamente audio-video, multifunctionale si imprimante, telefoane mobile si chiar electrocasnice diverse. In prezent Depanero este compania cu unul din cele mai moderne centre de service din Romania, cu peste 70 de parteneriate avute cu furnizori si centre de service autorizate care asigura remedierea problemelor la produsele cu garantii speciale: Garantia All Inclusive, Garantia Plus precum si serviciul Service Expres.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca indeplinesti urmatoarele cerinte:
    - Esti dornic sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi;
    - Iti place sa fii la curent cu noile tehnologii;
    - Esti o persoana orientata catre oameni;
    - Comunici si relationezi usor;
    - Esti o persoana empatica si intelegatoare;
    - Ai cunostinte tehnice (electro-IT) nivel minim (cunosti echipamente IT, stii sa diferentiezi componente etc.);
    - Esti o persoana flexibila si eficienta;

    Responsabilitati

    - Preluarea intr-o maniera profesionala a echipamentelor defecte de la clienti si predarea acestora in urma reparatiei;
    - Verificarea actelor insotitoare ale produselor care urmeaza a fi receptionate in service;
    - Verificarea starii de receptie a produselor care urmeaza a fi primite in service precum si a accesoriilor acestora;
    - Completarea corecta a fisei de service cu toate informatiile necesare.
    - Inchiderea casei de marcat si raportarea sumelor incasate.