Mailroom Administrator - rol temporar 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ursus Breweries active.


Vezi toate job-urile Mailroom Administrator - rol temporar 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Ursus Breweries
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 20.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem este cel mai mare producător de bere din România, cu un portofoliu de mărci puternice, cu care ne mândrim și pe care le iubesc milioane de români. Prietenia, pasiunea și dezvoltarea ne însuflețesc pe toți, fie că vorbim de colegii din fabricile noastre (din Brașov, Buzău, Cluj-Napoca și Timișoara), din depozite, de pe teren sau din sediul central din București.

    Povestea Ursus Breweries e împletită cu povestea fiecărui om din echipa noastră.

    Cerinte

    • Studii universitare in domeniul financiar bancar
    • Cunostinte de operare PC - nivel mediu: excel, word, SAP, alte sisteme informatice utilizate de companie
    • Minimum 1 an experienta in domeniu
    • Abilitati de comunicare bune
    • Capacitate de intelegere a schimbarilor intervenite in sistemul de evidenta a documentelor arhivate
    • Capacitate organizatorica
    • Analitic, ordonat, responsabil, proactive
    • Domiciliu stabil in Cluj

    Responsabilitati

    • Organizeaza si desfasoara activitatea de primire, verificare, sortare, scanare, indexare, transmitere catre furnizorul de servicii si arhivare fizica a facturilor si a altor documente contabile relevante
    • Desfasoara activitatea de returnare a facturilor neconforme
    • Gestioneaza documentele arhivate conform legislatiei
    • Clasifica documentele companiei conform legii
    • Verificarea preliminara a completitudinii din punctul de vedere al cerintelor legislative, statutare si ale companiei pentru toate documente contabile primite si inregistrarea lor in registrul de intrari/iesiri
    • Trimite in timp util documentele financiare pentru a fi inregistrate in contabilitate
    • Proceaza platile manuale
    • Participa la inventarierea stocurilor

    Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor personale ale candidatilor >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (18)